مجله سیم کارت

پایان زیان مالی رایتل

0 30

رایتل در سال جدید زیان های مالی خود را بیش از 70 در صد کاهش داده است . اپراتور رایتل که سومین اپراتور برتر کشور به حساب می آید مشترکین زیادی ارد و در ارائه خدمات بهتر به مشترکین خود دست از تلاش بر نمی دارد اپراتور " رایتل " در این دوره شاخص های کلیدی خود را تا حد بسیار زیادی بهبود داده است . اپراتور رایتل در این شرایط کنونی که کشور با شکست ویروس کرونا درگیر است اقدامات بسیار زیادی برای مشترکین خود ارائه داده است که در این شرایط که بیشتر باید در خانه بمانیم مشکلی از جهت ارائه خدمات به مشترکین نباشد . سیم کارت رایتل در سال جاری زیان خالص خود را نسبت به دوره قبلی تا 70 در صد کاهش داده و این کاهش بسیار چشم گیری است و هم چنین زیان عملیاتی در سال مالی گذشته 91 درصد نسبت به دوره مشابه ، کمتر شده است .
در واقع عملکرد این اپراتور در سال گذشته در زمستان سال 98 ، مثبت بوده است و طی این سه ماه روند خوبی داشته است و این روند تا فروردین نیز ادامه پیدا کرده است و به سود دهی وارد شده است و حمایت  های مالی تامین اجتماعی و مدیریت درست  و با اصلاحات این پیش بینی می شود که در سال 99 سالی تعیین کننده برای مجموعه رایتل باشد . بررسی های مالی اپراتور رایتل در سال گذشته ( سال 98 ) نشان از این دارد که در آمد ناخالص نشان دهنده این است که در آمد شرکت در یک دوره زمانی مشخص است ، در مقایسه با دوره یک سال قبل از آن ، بیش از 40 درصد رشد داشته است .این اپراتور از آبان ماه سال 98 توسط تیم جدیدی اداره می شود که این امید می رود که در سال های پیش رو شاهد موفقیت های بیشتر این اپراتور باشیم .
اپراتور رایتل اقدامات زیاد دیگری در شرایط کرونایی کشور انجام داده است از جمله ارائه سیم کارت رایگان به سرپرست خانوار ها برای دریافت وام یک میلیون تومانی ، ایجاد شرایط دور کاری برای کارمندان ، ارائه 25 گیگا بایت اینترنت رایگان هدیه به معلمان ، جایزه به مربیان آنلاین کودکان ، تقدیر از کادر درمانی و … است و همیشه با ارائه طرح ها و بسته های ویژه برای مشترکین خود سعی در ایجاد جذابیت و جلب رضایت مشترکین را دارد . یکی دیگر از اقدامات جدید رایتل پیوستن به کمپین ایران همدل است که در این کمپین اپراتور های دیگر نیز شرکت داشتندو به این کمپین پیوستند و اپراتور رایتل نیز با پیوستن به این کمپین به خانواده های محروم کردستان کمک می کنند .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.