مجله سیم کارت

پایداری همراه اول در مناطق زلزله زده

0 93

در پی وقوع زلزله ای که روز شنبه 25 دی ماه 1400 در استان کرمان رخ داد اپراتور همراه اول پایداری شبکه خود را حفظ کرد .
همراه اول اولین و برترین اپراتور بزرگ در ایران است و اولین اپراتوری است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است .
اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد و بازار سیم کارت را در دست دارد و 60 درصد سهم بازار سیم کارت را در دست دارد .
در بین سایر اپراتور ها همراه اول از سابقه بیشتری برخوردار است و مشترکین “سیم کارت” های همراه اول در سراسر کشور هستند . در همین راستا نیز همراه اول همواره در تلاش است تا بتواند پایداری شبکه را در هر شرایطی حفظ کند .
پایداری همراه اول در مناطق زلزله زده
با وقوع زلزله ای که روز شنبه 25 دی ماه 1400 روی داد اپراتور همراه اول پایداری شبکه خود را حفظ کرد . زمین لرزه 25 دی ماه 1400 با شدت 5.1 ریشتر در ساعت 5 و 17 دقیقه در حوالی سیرچ استان کرمان رخ داد .
اپراتور همراه اول در پی وقوع این زلزله پایداری شبکه خود را حفظ کرد . بدون هیچ گونه قطعی و به حالت نرمال به مشترکین سیم کارت های خود در این استان سرویس دهی کرد .
“همراه اول” پایداری شبکه خود را حفظ کرد تا مشترکین سیم کارت همراه اول در شرایط بحران و زلزله بتوانند دوستان و آشنایان را از حال خود با خبر کنند .
بر اساس گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران ، دقایقی پس از وقوع زلزله که کانون آن 16 کیلو متری سیرچ کرمان ، 23 کیلو متری شهداد و 28 کیلو متری اندوهجرد و در عمق 12 کیلو متری زمین گزارش شده است .
کارشناسان فنی همراه اول ( MCI ) ضمن بررسی وضعیت شبکه این اپراتور در مناطق زلزله زده از سرویس دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند .
همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور ، اعلام آمادگی کرده است . هم چون گذشته ، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتور ها در این مناطق باشد .
اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد و در سراسر ایران و با ارائه خدمات متنوع سعی دارد رضایت مشترکین خود را جلب کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.