مجله سیم کارت

پایداری شبکه اپراتور ها در زلزله استان بوشهر

0 17

زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتر 29 فروردین ماه استان بوشهر را لرزاند . این زمین لرزه ساعت 11 و 11 دقیقه در عمق 10 کیلومتری زمین ، در 28 کیلومتری بندر گناوه ، 31 کیلومتری بندر ریگ ، 41 کیلومتری شبانکاره و 91 کیلو متری بوشهر رخ داد . که در زمان وقوع این زلزله تمام اپراتور های فعال در کشور سعی کردند تا پایداری شبکه خود را حفظ کنند .
اپراتور ایرانسل که اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور است نیز در زمان وقوع زلزله شبکه خود را پایدار اعلام کرد . به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل ، ایرانسل ؛ اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، با رصد 100 درصدی شبکه به صورت 24 ساعته ، همواره در حالت آماده‌ باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک ‌ترین اختلال ، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت ‌ترین خدمات را به مشترکان سیم کارت های خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی ، میزبانی می‌ کند ، ارائه دهد . ایرانسل ، از ابتدای راه ‌اندازی شبکۀ خود ، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده است تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی ، اختلال در تجربۀ مشترکان سیم کارت ایرانسل خود را به حداقل ممکن برسد .
اپراتور همراه اول نیز اعلام کرد که در زمان وقوع زلزله هیچ آسیبی به شبکه اپراتور تلفن همراه در کشور وارد نشده است و هم ‌اکنون بدون هیچ‌ گونه قطعی در حال سرویس‌ دهی به‌ صورت نرمال به تمامی مشترکان این استان‌ هاست . همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور ، اعلام آمادگی کرده است هم چون گذشته ، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتور ها در این مناطق باشد .

اپراتور رایتل نیز اعلام کرد که در زمان وقوع زلزله هیچ آسیبی به شبکه اپراتور رایتل در کشور وارد نشده است و ارتباطات رایتل در مناطق زلزله‌ زده بندر گناوه از توابع استان بوشهر برای مشترکین سیم کارت رایتل برقرار بوده است و مکالمه درون شبکه رایتل نیز برای مشترکین "سیم کارت رایتل" رایگان است . .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.