مجله سیم کارت

پایداری شبکه ایرانسل و پوشش دهی سراسری ایرانسل

0 80

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و اپراتور ایرانسل برای کاربران خود سیم کارت ایرانسل دائمی و "سیم کارت ایرانسل" اعتباری ارائه داده است و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به آن ها ارائه داده است . اپراتور ایرانسل در تلاش است تا بتواند کلیه سراسر ایران را تحت پوشش اینترنت پر سرعت سراسری قرار دهد .
به گزارش روابط عمومی "ایرانسل" ، ایرانسل سایت جدید خود را در گردنه گیان شهرستان تفرش راه اندازی کرد و این منطقه فاقد هر گونه پوشش ارتباطی بوده است و راه اندازی این سایت بسیار سخت بوده است . در واقع با راه اندازی این سایت در این منطقه ، گردنه گیان از حالت نقطه کور خارج شد و این منطقه مجهز به شبکه اینترنت پر سرعت همراه شد . به گزارش روابط عمومی ایرانسل تامین پوشش سراسری گردنه گیان مربوط به مرداد ماه سال 1398 است و در این سال در دستور کار خدمات ارتباطی ایرانسل قرار گرفته بود .
اپراتور ایرانسل همواره در تلاش است تا در بد ترین شرایط برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند خدمات را به بهترین شکل ارائه دهد . اپراتور ایرانسل در پی وقوع زلزله که در روستای سی سخت سعی کرد که شبکه خود را پایدار نگه دارد و ایرانسل در این منطقه در حال خدمت رسانی به مشترکان خود است . سی سخت در مرز استان های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد است و زلزله سی سخت در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1399 ، ساعت 22 و 5 دقیقه رخ داد که بزرگی آن 5.6 ریشتر بوده است و زلزله سی سخت در عمق 10 کیلومتری زمین بود . ایرانسل ، از ابتدای راه ‌اندازی شبکۀ خود ، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده است تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی ، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد و بتواند رضایت شترکین سیم کارت های خود را جلب کند . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، با رصد 100 درصدی شبکه به صورت 24 ساعته ، همواره در حالت آماده ‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک ‌ترین اختلال ، آن را بر طرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی ، میزبانی می ‌کند ، ارائه دهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.