مجله سیم کارت

پایداری شبکه رایتل در زلزله استان کردستان

0 45

اپراتور رایتل اپراتور برتر در کشور همانند سایر اپراتور ها در شرایط بحرانی تلاش می کند در کشور پایداری شبکه خود را حفظ کند . اپراتور "رایتل" مشترکین زیادی در سراسر کشور دارد و همواره در تلاش است تا بتواند بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . اپراتور رایتل در پی وقوع زلزله ای که در روز 17 فروردین ماه 1400 ساعت 19:42 دقیقه در استان کردستان رخ داد ، پایداری شبکه خود را همانند سایر اپراتور ها حفظ کرد .
اپراتور رایتل سعی خود را کرد تا افرادی که سیم کارت رایتل دارند و در استان کردستان قرار دارند بتوانند در تمام شرایط به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . زلزله استان کردستان به بزرگی 5.3 ریشتر بود که به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل : در این زلزله که در استان کردستان رخ داد ارتباطات شبکه رایتل در مناطق حادثه دیده برقرار است و این زلزله هیچ گونه آسیبی به تجهیزات و شبکه تلفن همراه رایتل وارد نکرده است . تمام مشترکین سیم کارت های رایتل که در استان کردستان حضور دارند در همان لحظه ابتدا زلزله توانستند ارتباط برقرارکنند و دوستان و اشنایان خود را از حال خود با خبر کنند . گفتنی است مکالمه درون شبکه رایتل در این مناطق زلزله زده همانند سراسر کشور رایگان است . لازم به ذکر است کانون این زلزله که مناطقی از مرز ایران و‌عراق را لرزاند در 24 کیلومتری مریوان ، 27 کیلومتری چناره و 28 کیلومتری بوئین سفلی و در عمق 10 کیلومتری زمین گزارش شده است . ارتباط شبکه رایتل ( مکالمه و دیتا ) در مناطق زلزله زده استان کردستان برقرار است .
اپراتور رایتل به تازگی در بیست و سومین سال رتبه ‌بندی شرکت‌ های ایرانی «IMI-100» موفق شد رتبه نخست را در بین 500 شرکت برتر کشور را کسب کند .
شرکت خدمات ارتباطی رایتل از نظر شاخص‌ « رشد فروش » در گروه ارتباطات و مخابرات و در بین شرکت ‌های رقیب و قدرت مند این عرصه رتبه اول را کسب کرد . در این ارزیابی ، شرکت رایتل در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص« دارایی » رتبه دهم و شاخص « ارزش افزوده » رتبه دوازدهم را از آن خود کرد . هم چنین این اپراتور موفق شد رتبه سی و سوم را در شاخص « اشتغال » از میان پانصد شرکت برتر ایران ، کسب کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.