مجله سیم کارت

پایداری شبکه همراه اول در استان کردستان

0 69

اپراتور همراه اول اولین اپراتور برتر در کشور است و این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا در تمام شرایط بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتورهمراه اول در پی وقوع زلزله 5.3 ریشتری که در استان کردستان رخ داد توانشت پایداری شبکه خود را در این استان زلزله زده حفظ کند . زلزله استان کردستان در روز سه شنبه 17 فروردین ماه 1400 با شدت 5.3 ریشتر رخ داد و کانون اصلی این زلزله در 24 کیلو متری مریوان ، 27 کیلو متری چناره و 28 کیلو متری بوئین سفلی و در عمق 10 متری زمین گزارش شده است .

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت 5.3 ریشتر در ساعت 19:42روز سه‌ شنبه 17 فروردین‌ ماه در استان کردستان ، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده است و از زمان وقوع این حادثه غیر مترقبه بدون هیچ گونه قطعی در حال سرویس‌ دهی به ‌صورت نرمال به تمامی مشترکان سیم کارت همراه اول این استان است .همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور ، اعلام آمادگی کرده هم چون گذشته ، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان "سیم کارت" های سایر اپراتور ها در این مناطق باشد .

اپراتور همراه اول همواره در تلاش است تا کلیه مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری دارند ، بتوانند در تمام شرایط بتوانند به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند و علاوه بر این در تلاش است تا مشترکین خود که در مناطق محروم قرار دارند نیز بتوانند به آسانی به خدمات اپراتور همراه اول دسترسی داشته باشند .
اپراتور "همراه اول" اعلام کرد که 1500 روستای جدید به اینترنت پر سرعت همراه اول متصل شده اند . این طرح همزمان با روز جهانی ارتباط و با حضور معاون اول رئیس جمهور رقم خورد و رونمایی شد که در این طرح همراه اول از طرح گسترده اتصال روستا های کشور به اینترنت پر سرعت همراه اول رونمایی کرد . بنابراین در بازه زمانی یک سال اخیر ، 1587 روستا با پوشش جمعیتی حدود 1.3 میلیون نفری از خدمات اینترنت پر سرعت همراه اول بهره‌ مند شده‌ اند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.