مجله سیم کارت

پایداری شبکه همراه اول در زلزله بابا منیر

0 42

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و اولین اپراتوری در کشور است که فعالیت خود را آغاز کرده است . اپراتور همراه اول به عنوان اپراتور برتر و اپراتوری که مشترکین فعال زیادی دارد همواره در حوادث و بلایای طبیعی سعی می کند که بتواند پایداری شبکه خود را حفظ کند و در تمام زمین لرزه هایی که در کشور رخ داده است این اپراتور بزرگ پایداری شبکه خود را حفظ کرده است و سعی کرده است تا بتواند مشترکین سیم کارت های خود را که در این مناطق قرار دارند را مورد پوشش خود قرار دهد و مشترکین بتوانند در شرایط بحرانی ارتباط برقرار کنند .
در پی وقوع زمین لرزه ای که به تازگی در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد رخ داد اپراتور بزرگ همراه اول سعی کرد که در هنگام وقوع حادثه شبکه خود را پایدار نگه دارد .به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، در پی وقوع زمین لرزه‌ ای با شدت 5 ریشتر در ساعت یک و 5 دقیقه بامداد روز شنبه 8 خرداد ماه در حوالی بابا منیر در مرز استان‌ های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده است و شبکه همراه اول بدون هیچ‌ گونه قطعی و به ‌صورت نرمال در حال سرویس ‌دهی به تمامی مشترکان "سیم کارت" های خود در این استان ‌هاست .
کانون این زلزله در 29 کیلومتری بابا منیر و در عمق 10 کیلومتری زمین گزارش شده است . همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور ، اعلام آمادگی کرده است هم چون گذشته ، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتور ها در این مناطق باشد .
"همراه اول" اپراتور بزرگ و برتر کشور استت که اهداف بزرگی دارد ، همراه اول در راستای تحقق چشم‌ انداز خود و نیز جهت تحقق اهداف راهبردی مسئولیت اجتماعی‌ اش ، با توجه به فرآیند های تصمیم‌ گیری و ارزیابی موجود ، فعالیت‌ های مسئولیت اجتماعی‌ اش را در محور های حمایت گری و اسپانسرینگ ، فعالیت‌ های بشر دوستانه و محیط زیست تعریف کرده است .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.