مجله سیم کارت

پاییز تا یلدا ایرانسل

0 243

اپراتور ایرانسل ، جشنواره ویژه پاییز تا یلدا را برگزار کرده است . این جشنواره پر از جایزه و هیجان است و جوایز این جشنواره بی همتا است . مشترکین ایرانسل ( irancell ) برای شرکت در این جشنواره پاییز تا یلدا ایرانسل باید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنند . برای شرکت در قرعه کشی این جشنواره از تاریخ 29 مهر ماه 1400 تا 30 آذر 1400 باید از خدمات ویژه دیجیتال در اپلیکیشن ایرانسل من خرید کنید . اپلیکیشن ایرانسل من اپلیکیشنی است که اپراتور ایرانسل ارائه کرده است . کلیه مشترکین ایرانسل می توانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

پاییز تا یلدا ایرانسل

آن دسته از مشترکینی که این اپلیکیشن را ندارند می توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . کلیه مشترکین “سیم کارت” ایرانسل هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و هم مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری می توانند به صورت رایگان اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنند . به خدمات این اپراتور بزرگ به اسانی دسترسی پیدا کنند . اپراتور ایرانسل در ایران بزرگ ترین اپراتور دیجیتال است و مشترکین زیادی دارد . این اپراتور همواره در تلاش است تا متنوع ترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد .

جشنواره پاییز تا یلدا جوایز ویژه ای دارد و این جوایز شامل قرعه کشی 3 لپ تاپ ، قرعه کشی 5 گوشی هوشمند و قرعه کشی 10 ساعت هوشمند می باشد . می توانید با هر یک خرید بیش تر ، شانس خود را در قرعه کشی این جشنواره افزایش دهید . خبر خوب این‌ که با شرکت در این جشنواره می‌ توانید ، در قرعه‌ کشی پاییزی
“ایرانسل” نیز شرکت کنید و یکی از 30 برنده سیم‌ کارت طلا به‌ ارزش 50 میلیون تومان و اینترنت هدیه باشید . اپراتور این جشنواره ویژه را برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . مشترکین خود را به شرکت در این جشنواره پاییزی دعوت کرده است تا بتوانند از حوایز ویژه این جشنواره بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.