مجله سیم کارت

پاییز شاتل موبایل با جوایز ویژه

0 69

اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات در ایران است و این اپراتور برای پاییز 1400 جشنواره ویژه در نظر گرفته است و مشترکین شاتل موبایل می توانند هر هفته از جوایز ویژه این جشنواره بهره مند شوند . اپراتور شاتل موبایل در پاییز 1400 جشنواره ویژه پاییزی برگزار کرده است و بر اساس این جشنواره مشترکین شاتل موبایل باید میزان مصرف مکالمه و اینترنت خود را در طول هفته به حد نصاب برسانند تا بتوانند در این جشنواره شرکت کنند تا بتوانند هر هفته مکالمه ، اینترنت همراه و اینترنت  ADSL  هدیه بگیرند .
مشترکین سیم کارت شاتل موبایل با رسیدن به حد نصاب تعیین شده از سوی این اپراتور می توانند در هفته بعدی بدون قرعه کشی از هدایای ویژه شاتل موبایل بهره مند شوند و روش دریافت هدیه های پاییزی شاتل موبایل برای هر مشترک متفاوت و منحصر به مشترک بوده و هر هفته از طریق پیامک به مشترک اطلاع داده می شود . مشترکین "سیم کارت شاتل موبایل" با رسیدن به شروط هفتگی ، بسته اینترنت یا مکالمه هدیه در روز سه شنبه هفته بعد برای مشترکین به صورت خود کار فعال می شود و در نظر داشته باشید استفاده از بسته‌ های هدیه سیم‌ کارت در میزان مصرف هفتگی محاسبه نمی‌ شود . اگر مشترک  ADSL  شاتل هستید باید توجه داشته باشید که برای دریافت هدیه اینترنت ثابت خود پیامکی حاوی کد تخفیف با مهلت فعال سازی 7 روزه دریافت خواهید کرد و فقط کافی است تا کد را صفحه مدیریت حساب اینترنت  ADSL خود را از طریق منوی خدمات شاتل و سپس گزینه کد تخیف ، کد تخفیف را وارد کرده و از در آخر از اینترنت ثابت هدیه بهره مند شوید . اپراتور شاتل موبایل اعلام کرده است که پاییز شاتل موبایل جایزه بارونه و هر هفته با رسیدن به حد نصاب تعیین شده می توانید جایزه ویژه دریافت کنید ، هر هفته بزن به هدف و از شاتل موبایل جایزه بگیر !!
مشترکین "شاتل موبایل" که در خصوص جشنواره پاییزی شاتل موبایل نیاز به پشتیبانی دارند می توانند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند و برای برقرای ارتباط با کارشناسان شاتل موبایل باید از طریق شماره 09981000000 اقدام کنند و یا می توانند از طریق وب سایت شاتل موبایل به صورت آنلاین با ارشناسان این اپراتور چت کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.