مجله سیم کارت

پتنت جدید از گوشی های تاشوی شیائومی

0 27

پتنت جدید از گوشی های تاشوی شیائومی

شیائومی کمپانی بزرگ و قوی چینی است که سابقه درخشانی در ارائه گوشی های بالارده و میان رده دارد. این کمپانی بزرگ اخیرا پتنت جدیدی از گوشی های خود را منتشر کرده است . و قصد دارد تکاپویی در دنیای تکنولوژی ایجاد نماید این کمپانی تحولی در بازار گوشی های چینی ایجاد خواهد نمود. در واقع طبق تصاویر منتشر شده گوشی جدید "شیائومی" تاشو و مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود.

  

همانگونه که در جریان هستید از مدتها پیش اخبار متعددی درباره گوشی های این کمپانی به گوش می رسد. در همین راستا بارها گزارشات متنوعی از گوشی های هوشمند تاشوی کمپانی چینی شیائومی منتشر شده است.تا اینکه نهایتا بعد از گذشت مدتی این کمپانی در کمتر از یک هفته پیش پتنتی از گجت جدید خود را منتشر نمود. بر طبق این تصاویر گوشی های آینده شیائومی از دولا برای استفاده در نمایشگر تاشدنی بهره برده است .حال نکته جالبی که در این میان وجود دارد اینست که در پتنت قبلی دوربین استفاده شده از نوع سه گانه بوده است ، اما در پتنت دیگر به وضوح می توان دوربین چهارگانه را در این نمونه مشاهده کرد. 

در واقع پتنت جدید منتشر شده بسیار شبیه به گوشی هوشمند "موتورولا" RAZR می باشد.در همین راستا اطلاعاتی از پتنت جدید این کمپانی توسط اداره ملی مالکیت معنوی چین منتشر شده است که تصویری کامل از گوشی های جدید شیائومی را نشان می دهد. شیائومی گوشی های خود را با قابلیت استفاده از دوربین چهارگانه و همچنین فناوری تاشو ارائه خواهد نمود. البته همه ی این نمونه ها تنها یک پتنت می باشد و احتمال تغییر آنها وجود دارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که ثبت پتنت از سوی یک شرکت تولیدکننده همانند شیائومی ، الزاما به این معنی نیست که طرح پتنت حتما تبدیل به محصول قابل عرضه به بازار شود.

پتنت جدید از گوشی های تاشوی شیائومی

در همین راستا Dealntech،  تصویری  از پتنت جدید شیائومی را مدل‌سازی‌ کرده است که در این مدل می توان به وضوح دستگاه تاشدنی  را در حالت بسته  مشاهده نمود. بنابراین می توان گفت که گوشی هوشمند جدید شبیه به می میکس آلفا می باشند که نمایشگر آن تقریبا تمام بدنه‌ی دستگاه را پوشانده است. از اینرو دوربین‌های چهارگانه‌ی دستگاه در قسمت وسط پنل قرار داده نشده‌اند تا نمایشگر پنل پشتی  قابل استفاده باشد.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که گوشی جدید شیائومی همانند گلکسی فولد سامسونگ و همچنین هواوی میت ایکس ، مجهز به روکش محافظتی پلاستیکی می باشد.زیرا در تصاویر موجود در پتنت ،لولاهای مربوط با گوشی هوشمند  به‌صورت خطوط مورب نمایش داده شده‌‌اند. لازم به ذکر است که طبق تصاویر منتشر شده این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه بوده و بصورت تاشو می باشد. بغیر از این موارد، اطلاعات زیادی درباره جزئیات و دیگر مشخصات این گوشی در دسترس نمی باشد. اما مسلما با گذشت زمان خبرهای زیادی از این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین پیشنهاد می کنیم جهت کسب هر نوع اطلاعات در اینباره و همچنین دیگر اخبار تکنولوژی روز دنیا سایت سیم کارت در دنبال نمائید.

بنابراین تصورات حاکی ار اینست که  شیائومی در سال 2020 گوشی های هوشمند تاشوی خود را با دوربین چهارگانه به بازار عرضه خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.