مجله سیم کارت

پرداخت صورت حساب همراه اول از طریق ثبت ایمیل

0 77

سیم کارت ها در دنیای امروزه بشر از نیاز های اصلی افراد به حساب می آید و بر همین اساس اپراتور های زیادی در ایران و تمام دنیا برای ارائه سیم کارت و خدمات آن راه اندازی شده است . اپراتور همراه اول یکی از آن اپراتور هایی است که در ایران سیم کارت دائمی و اعتباری ارائه داده است و این اپراتور اولین اپراتوری است که در ایران آغاز به فعالیت کرده است و این اپراتور بزرگ بیشترین مشترک را داراست . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران مشترکین زیادی دارد و مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی بیشتر از سایر سیم کارت های همراه اول می باشد و همراه اول برای مشترکین "سیم کارت" های همراه اول دائمی خود که قبض دارند روش های پرداخت متنوعی را در نظر گرفته است تا بتوانند به اسانی بتوانند قبض سیم کارت خود را پرداخت کنند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور برتر در ایران مشترکین زیادی دراد و بیش از 100 میلیون سیم کارت را واگذار کرده است و تقریبا این اپراتور 60 درصد سهم بازار را در دست دارد . اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های دائمی خود روش های متنعی را برای پرداخت صورت حساب شان ارائه داده است و به تازگی به مشترکین سیم کارت های خود اعلام کرده است تا از طریق ایمیل می توانند صورت حساب خود را دریافت کنند .
اپراتور همراه اول در خصوص پرداخت صورت حساب از طریق ایمیل کمپینی را راه اندازی کرده است تا مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی بتوانند از طریق این کمپین ایمیل خود را ثبت کنند و این طرح فقط برای مشتر کین سیم کارت همراه اول دائمی می باشد .روش ثبت ایمیل برای پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول به این طریق است که کلیه مشتزرکین سیم کارت همراه اول دائمی که تمایل دارند صورت حساب خود را از طریق ایمیل پرداخت کنند باید در ابتدا آدرس ایمیل خود را به سر شماره پیامکی 990009 ارسال کنند و بعد از ارسال ایمیل ، مشترک "سیم کارت همراه اول دائمی" پیامکی دریافت می کند که در آن نوشته شده است : (( مشترک گرامی آدرس ایمیل شما درسامانه ثبت موقت گردید ، جهت تکمیل فرآیند ثبت با مراجعه به ایمیل خود ، شناسه ثبت دریافتی را به سامانه 990009 پیامک نمایید . )) ، در واقع مشترک بعد از ارسال ایمیل این پیامک را دریافت می کند تا روال ثبت ایمیل در سامانه پیش برود . مشترک متقاضی بعد از دریافت پیامک ، می بایست برای تکمیل فرایند ثبت ایمیل در سامانه 990009 و دریافت صورت حساب ماهیانه خود از طریق ایمیل ، شناسه دریافتی در ایمیل را به سر شماره پیامکی 990009 پیامک کنند ، شناسه ارسالی در  inbox ایمیل مشترک می باشد که مشترک متقاضی باید پس از مشاهده آن ، شناسه را به سر شماره ذکر شده پیامک کند . زمانی که مشترک شناسه ارسالی را به سامانه پیامک می کند سیستم باید ایمیل را تایید کند و در صورت تایید سیستم پیامکی برای مشترک ارسال می شود که این پیام حاوی متن : (( مشترک گرامی آدرس ایمیل شما در سامانه ثبت نهایی گردید و جهت فعال سازی هدیه 1 گیگ اینترنت رایگان کد فعال سازی # 131 * 10 * را شماره گیری نمایید . )) می باشد . مشترک سیم کارت همراه اول دائمی بعد از ثبت ایمیل در سامانه همراه اول از این اپراتور بزرگ 1 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کند ، در واقع این هدیه برای این در نظر گرفته شده است تا افراد تمایل بیشتری به دریافت صورت حساب از طریق ایمیل پیدا کنند . مشترکینی که تا کنون ایمیل خود را در این سامانه ثبت نکرده اند فقط می توانند ثبت نام کنند و این طرح صرفا برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی بوده است و جهت ارسال صورت حساب ماهانه مشترکین به ایمیل ان ها می باشد و مشترکین همراه اول به ازای هر شماره سیم کارت همراه اول که در سامانه ایمیل ثبت می کنند می توانند جایزه دریافت کنند و هم چنین امکان وجود آدرس ایمیل مشترک برای چند شماره تلفن همراه می باشد .
اپراتور همراه اول علاوه بر سامانه ایمیل برای مشترکین دائمی خود ، روش های ارائه داده است تا بتوانند صورت حساب ماهیانه خود را پرداخت کنند . پرداخت صورت حساب مشترک همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من نیز ممکن است و مشترکین همراه اول می توانند از طریق اپلیکیشن همراه اول صورت حساب خود را مشاهده و پرداخت کنند . اپلیکیشن همراه من اپلیکیشنی است که اپراتور همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است و مشترکین می توانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . این اپلیکیشن فقط برای مشترکین سیم کارت همراه اول است و مشترکین همراه اول می توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند و از طریق آن به کلیه خدمات این اپراتور از جمله پرداخت صورت حساب سیم کارت و جزئیات آن دسترسی پیدا کنند .
مشترکین "سیم کارت همراه اول" دائمی از طریق سامانه 9990 نیز می توانند برای پرداخت صورت حساب خود اقدام کنند ، مشترکین همراه اول با تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 ، و وارد کردن شماره سیم کارت خود و انتخاب قبض میان دوره و پایان دوره و در نهایت با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی می توانند قبض خود را پرداخت کنند و در این روش نسبت به سایر روش های پرداخت ، همان لحظه اعمال می شود و به مشترکینی که سیم کارت آن ها به علت بدهی قطع شده و یا یک طرفه شده بهترین روش برای پرداخت است و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتز خدمات ارتباطی برای وصل شدن آن نمی باشد و به صورت لحظه ای روی سیستم ثبت می شود .
پرداخت از طریق کد دستوری # 1 * و یا شماره‌ گیری تلفن گویای # 100 * نیز امکان پذیر است و این اپراتور باری سهولت در پرداخت برای مشترکین سیم کارت های خود راه های متنوعی را ارائه داده است .
 
  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.