مجله سیم کارت

پروژه شهر هوشمند ایرانسل

0 169

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . “ایرانسل” از اپراتور های نسل جدید در کشور است و همواره این اپراتور در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . خصوصا در دوران کرونا در کشور اپراتور ها در تلاش هستند تا خدمات متنوع و با کیفیتی را به کاربران خود ارائه دهند . اپراتور ایرانسل برای کاربران خود سیم کارت ایرانسل دائمی و “سیم کارت ایرانسل اعتباری” ارائه کرده است . خدمات متفاوتی را به آن ها عرضه کرده است .
در همین راستا اپراتور ایرانسل ( irancell ) که اپراتور دیجیتال در کشور است پروژه عملیاتی شهر هوشمند را آغاز کرده است که روند این پروژه عملیاتی یک ساله است و طی یک سال به بهره برداری می رسد . پروژه شهر هوشمند ایرانسل از شهر آمل آغاز شد .

در این طرح عملیاتی که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل آغاز شد ، شبکۀ فیبر نوری ، زیر ساخت ایجاد ارتباط سریع و پایدار و ارائۀ خدمات شهر هوشمند را فراهم می ‌کند . افراد می توانند با خرید سیم کارت ایرانسل از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

پروژه شهر هوشمند ایرانسل

در طرح عملیاتی ایرانسل پروژه شهر هوشمند آمل قرار است که 31 کیلومتر فیبر نوری در این شهر ، احداث خواهد شد . در واقع در شرایط امروزه جهان هوشمند سازی خدمات به یک امری طبیعی تبدیل شد . هوشمند سازی شهری ، یکی از الزامات زندگی امروزه بشر شد . هوشمند سازی خدمات شهری یکی از دغدغه های بشر شد زیرا شهر هوشمند توانست تا 20 درصد از گاز های گلخانه ای خود را بکاهد . شهر هوشمند تا حد بسیار زیادی می تواند نقش موثری در تخریب محیط زیست و تغییرات آب و هوایی داشته باشد .

بر همین اساس انگیزه دولت ها به سمت هوشمند کردن شهر ها بیش از پیش شد . مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری نیز از دیگر دغدغه‌ ها شد . بر اثر افزایش جمعیت شهرها است که با مدیریت هوشمند حمل و نقل و ترافیک در شهر های هوشمند مورد توجه قرار گرفت . استخراج الگو های ترافیکی ، تشخیص لحظه‌ ای حوادث و تصادفات ، پیش ‌بینی تغییرات الگوی ترافیکی و … همگی از کارکرد های این سامانه محسوب می‌ شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.