مجله سیم کارت

پرچمداران سونی با تراشه جدید معرفی خواهند شد

0 5

پرچمداران سونی با تراشه جدید معرفی خواهند شد

با توجه به روند افزایشی تولید گوشی های هوشمند از سمت اپراتورهای مختلف، کمپانی سونی در خفقان به سر می برد.از اینرو خبرهای زیادی از این کمپانی به گوشی نمی رسد.در همین راستا اخیرا مطلع شدیم که این کمپانی در حال ساخت گوشی جدید خود می باشد.طبق اطلاعات بدست آمده گوشی جدید "سونی" مجهز به اسنپدراگون 865 کوالکام خواهد بود.

حال نکته ای که بسیار جالب و هیجان انگیز می باشد اینست که طبق گزارشات بدست آمده ، کمپانی سونی قصد دارد در پرچمداران جدید خود از پردازنده های قوی مانند اسنپدراگون 855 و همچنین اسنپدراگون 855 پلاس استفاده نماید و گوشی های خود را با پردازنده و تراشه قوی به بازار عرضه کند.

یک منبع معتبر اعلام کرده است که سونی شماره مدلی ثبت کرده است که جاکی از پردازنده دستگاه بعدی مربوط به این کمپانی می باشد.شماره مدل فاش شده SM8250 می باشد که احتمال می دهیم مربوط به تراشه اسنپدراگون 865 باشد که سونی اخیرا قصد دارد این مدل گوشی های خود را عرضه نماید.

پرچمداران سونی با تراشه جدید معرفی خواهند شد

حال مسئله ای که این میان بسیار مطرح می شود مربوط به تراشه جدید می باشد که احتمالا در دو نسخه معرفی خواهد شد. یکی از این نسحه ها مجهز به اینترنت 5G یکپارچه خواهد بود و قابلیت اتصال به اینترنت 4G را نیز خواهد داشت و همچنین با تراشه‌ی کرین 990 معرفی خواهد شد.

نکته ای که وجود دارد اینست که تصور می شود کوالکام هر دو نسخه پردازنده جدید خود را با قابلیت پشتیبانی از "اینترنت 5G" معرفی نماید.اما شایان ذکر است که در حال حاضر کوالکام  تصمیم خود را درباره دو تراشه جدید مطرح نکرده است.اما مسئله ای که ذکر آن ضروری می باشد مربوط به پبشرفت فناوری و تکنولوژی می باشد که در موقعیت کنونی ، تمایل کاربران برای استفاده از فناوری های جدید و به روز بیشتر می باشد . افراد تمایل دارند در ازای پرداخت هزینه کالای مناسب و با کیفیت و بروزی استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.