مجله سیم کارت

پرچمداران هواوی با سیستم عامل اندروید معرفی می شوند

0 63

پرچمداران هواوی با سیستم عامل اندروید معرفی می شوند.

 

هواوی با سپری کردن مشکلات فراوان ، سعی دارد از پرچمداران خود رونمایی کند.پرچمداران این گوشی با نامهای   هواوی میت 30 و هواوی میت 30 پرو،عرضه خواهند شد و برخلاف تصور همگان سیستم عامل به کار رفته در آنها سیستم عامل اندروید می باشد.

 

پرچمداران هواوی با سیستم عامل اندروید معرفی می شوند.

در واقع تصورات حاکی از این بود که هواوی روی پرچمداران خود یعنی “هواوی میت 30” و “هواوی میت 30 پرو“، از سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS استفاده خواهد کرد ولی برخلاف تصور،این کمپانی اعلام کرده است بر روی گوشی های خود از سیستم عامل “اندروید” استفاده کرده است و سیستم عامل HarmonyOS را بر روی ساعت های هوشمند خود استفاده خواهد نمود.

هواوی با سیستم عامل اندروید

هواوی” با به انحصار درآوردن سیستم عامل جدید خود سعی دارد تا وابستگی خود را به کشورهای دیگر از جمله آمریکا کم کند زیرا با توجه به جنگ تجاری بین هواوی و آمریکا،کمپانی چینی تنها با اجازه‌ی رسمی دولت آمریکا به واردات قطعات مجاز می‌باشد.

پرچمداران هواوی با سیستم عامل اندروید معرفی می شوند.

در واقع می توان گفت هواوی با ارائه سیستم عامل انحصاری قصد دارد از اکوسیستمی مستقل و استاندارد برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند . بارها اعلام کرده است فعلا تصمیم ندارد از این سیستم عامل بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

در ادامه وینسنت یانگ، مدیرعامل هواوی اعلام کرد . تلویزیون و ساعت های هوشمند خود را با سیستم عامل انحصاری این کمپانی به بازار عرضه خواهد نمود.

پرچمداران هواوی با سیستم عامل اندروید معرفی می شوند.

بهتر است بدانید که ساعت هوشمند هواوی بعنوان مکملی برای هواوی میت 30 خواهد بود که در کمتر از یکسال آینده عرضه خواهد شد.بنابراین هواوی این موضوع را ارائه کرده است . در صورت تکرار بحران بین چین و آمریک، هواوی قادر خواهد بود از سیستم عامل هارمونی خود استفاده نماید.ولی باید بدانید سیستم عامل هارمونی در حال حاضر قادر به پشتیبانی از بسیاری از نرم افزارها نمی باشد . این دلیل محکم و مناسبی برای عدم ارائه این سیستم عامل توسط کمپانی هواوی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.