مجله سیم کارت

پرچمدارن گوگل با رنگ نارنجی مشخص می شوند

0 74

پرچمدارن گوگل با رنگ نارنجی مشخص می شوند

با توجه به نزدیک شدن زمان رونمائی پرچمداران گوگل ،خبرهای داغ و هیجان انگیزی از این کمپانی به گوش می رسد.کمپانی "گوگل" قرار است بزودی  گوشی های  پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال  را معرفی نماید.گوگل در کنفرانس پیش رو که مربوط به تاریخ 15 اکتبر 2019 (23 مهر 1398( می باشد از گوشی های "پیکسل 4 "و"پیکسل 4 ایکس‌ال" و نسل دوم اسپیکر هوشمند Nest Mini در کنار Nest wifiجدید و احتمالا نسل دوم پیکسل‌بوک رونمائی خواهد کرد.
همانطور که در جریان هستید تاکنون اخبار متعددی درباره جزئیات و مشخصات این گوشی مطرح شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود اما در این میان جدیدترین خبری که از این کمپانی به گوش می رسد مبنی بر رنگهای ارائه شده ی این گوشی ها می باشد.کمپانی گوگل قصد دارد گوشی های خود را در رنگهای  سفید ،مشکی و نارنجی ارائه نماید.گوگل رنگ نارنجی پیکسل 4 را با عنوان Oh So Orange خطاب خواهد نمود.نکته جالبی که بسیار حائز اهمیت می باشد اینست که گوگل همراه با گوشی های خود قاب‌های مخصوص آن‌ها را نیز به فروش خواهند رساند. این قاب‌ها در چهار رنگ آبی،‌ سفیدِ گچی، مشکی و نارنجی عرضه می شوند.

پرچمدارن گوگل با رنگ نارنجی مشخص می شوند

حال به جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری از این گوشی ها اشاره خواهیم نمود:
پرچمداران پیکسل دارای نمایشگر OLED  و در دو اندازه 5/7 و 6/3 اینچی عرضه خواهند شد که هردوی آنها دارای رفرش‌ریت (نرخ نوسازی) 90 هرتز خواهند بود.

ابن گوشی ها مجهز به دوربین دوگانه  که شامل دوربین اصلی از حسگر 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه با حسگر 16 مگاپیکسلی به‌همراه لنز تله‌فوتو خواهد بود.

پردازنده ی بکار رفته در این گوشی اسنپدراگون 855 خواهد بود.
پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس‌ال محتوای صوتی را از طریق اسپیکر استریو پخش خواهند کرد.
پرچمداران پیکسل  مجهز به تراشه‌ی پیکسل ویژوال کُر خواهند بود.
این گوشی ها از ماژول امنیتی Titan M بهره مند می باشند.
سیستم عامل استفاده شده در این گوشی ها از نوع اندروید 10 می باشد که قادر به دریافت جدیدترین نسخه‌های اندروید خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.