مجله سیم کارت

پشتیبانی ردمی از نسخه بتا اندروید Q

0 31

با توجه به حساسیت هایی که گوگل همیشه بر روی اندروید دارد و همچنین فعالیت بیشتر اندروید در ارائه سریع به روز رسانی ها خبر ار دنیای جدید و متفاوت اندروید می دهد.چند وقت پیش گوگل در کنفرانس  سالانه توسعه دهندگان از نسخه بعدی سیستم عامل مشهور اندروید با نام اندروید Q رونمایی کرد.قابلیت‌های استاندارد در این آپدیت نرم‌افزاری شامل پشتیبانی از گوشی‌های تاشو و تشدید کنترل‌های حریم خصوصی می‌باشد.و اینبار گوگل جزئیات بیشتری درباره اندروید Q ارائه داده است که در این مقاله به هر کدام از آنها اشاره خواهیم کرد.

این نسخه ی اندروید با  ویژگی های جالب و خاص خود نظر همگان را به خود جلب کرده است و اما نکته مهم  اینکه  نسخه بتا اندروید Q را می توان از هم اکنون بر روی 21 گوشی از برندهای مختلف نصب و اجرا کرد.

گوشی های  ردمی جدیدترین گوشی هایی هستند که نسخه بتا اندروید Q را دریافت می کنند. ردمی برند زیرمجوعه کمپانی شیائومی می باشد.در طی مصاحبه ای که اخیرا صورت گرفته مدیران کمپانی شیائومی اعلام کرده اند از نسخه بتا اندروید Qپشتیبانی خواهند کرد.قابل ذکر است که قبلا بعضی از گوشی های شرکت شیائومی ازنسخه اندروید Q استفاده کرده اند اما باید یادآور شویم که این نسخه با وجود مشکلات فراوانی که روی این مدل گوشی های شیائومی از خود نشان داد می توان با صراحت اعلام کرد که نسخه بتا اندروید Q به هیچ عنوان نمی تواند نسخه پایداری باشد. در واقع انتظارها بر این است که این مشکل بر روی نسخه ردمی نیز وجود خواهد داشت  اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که با تمام این مشکلات توانسته ارتباط بسیار خوبی بین گوگل و شرکای تجاری برقرار کند که می توانیم به این موضوع بسیار خوشبینانه بنگریم وهمچنین یادآور می شویم که  بزودی شاهد عرضه ی این سیستم عامل بر روی گوشی های هواووی نیز خواهیم بود. ودر پایان ذکر این نکته ضروری است که نخستین نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید Q هم‌اکنون برای تمام گوشی های سری پیکسل گوگل در دسترس قرار گرفته است.   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.