مجله سیم کارت

پنجمین دوره جشنواره بازی سازان مستقل ایران با حمایت همراه اول

0 75

پنجمین دوره جشنواره بازی سازان مستقل ایران با حمایت همراه اول

اپراتور همراه اول از پنجمین دوره جشنواره بازی سازان مستقل ایران حمایت می کند. این جشنواره دی ماه امسال برگزار خواهد شد. پنجمین دوره این جشنواره، دی ماه 1400 با حمایت اپراتور بزرگ همراه اول برگزار خواهد شد. اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور بزرگ همواره از رویداد ها و جشنواره های بزرگ حمایت می کند. حالا این اپراتور بزرگ حمایت چند میلیارد ریالی خود را از جشنواره اعلام کرده است.

هدف از برگزاری این جشنواره توسعه محصولات برگزیده در حوزه بازی می باشد و اپراتور همراه اول نیز در راستای توسعه و تحقق این محصولات حمایت خود را اعلام کرده است و نگاه متفاوت و ویژه به بازی های آموزشی و مهارتی از دیگر اهداف این اپراتور بزرگ است ، همراه اول با یک میلیارد ریال جایزه نقدی و چندین میلیارد ریال جایزه غیر نقدی بزرگ ترین حامی جشنواره بازی سازان مستقل ایران شده است .

توضیحات تکمیلی

اپراتور همراه اول بزرگ ترین و برترین اپراتور کشور در راستای توسعه حوزه بازی در کشور از این جشنواره حمایت کرده است. از شرکت ها و متقاضییان مستقل درخواست کرده است تا در این جشنواره شرکت کنند. متقاضییان شرکت در پنجمین دوره رویداد بازی سازان مستقل ایران تا پایان آذر ماه 1400 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند. در واقع برای متقاضییان این فرصت تمدید شد و اختتامیه این جشنواره دی ماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

مرکز تحقیق و توسعه “همراه اول” در راستای استراتژی شرکت ارتباطات سیار ایران، مأموریت حمایت از بازی سازان در حوزه بازی های آموزشی و مهارتی و هم چنین جدی را بر عهده دارد.

سخن نهایی درباره جشنواره بازی سازان مستقل ایران

با توافق صورت گرفته با دبیرخانه رویداد بازی سازان مستقل ایران بسته های حمایتی برای فعالان این حوزه در نظر گرفته است . طبق اعلام این اپراتور ، این فرایند همیشگی بوده است و امکاناتی نظیر سرمایه گذاری و استقرار تیم های برگزیده و دارای محصول با کیفیت در دستور کار اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور قرار دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.