مجله سیم کارت

پویش کهکشان آرزو ها

0 145

اپراتور “همراه اول” یکی از اپراتور های بزرگ در ایران است . این اپراتور بزرگ به مناسبت عید غدیر پویش کهکشان آرزو ها را ارائه کرده است . 27 تیر ماه 1401 عید غدیر خم است و اپراتور همراه اول در همین راستا کهکشان آرزو ها را برگزار کرده است . اپراتور همراه اول هم زمان با دهه ولایت و در استانه عید غدیر خم این پویش مردمی را برگزار کرده است .

پویش کهکشان آرزو ها همراه اول

کهکشان آرزو ها پویش ویژه ای است که ضمن گوش سپردن به آیات نورانی سوره عادیات می توانید در قرعه کشی ویژه همراه اول ( MCI ) شرکت کنید . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، مشترکان اپراتور های تلفن همراه می توانند با شماره گیری رایگان 9998 در این پویش ویژه که به مناسبت عید سعید غدیر خم ارائه کرده شرکت کنند . ضمن گوش سپردن به تلاوت آیات نورانی سوره عادیات در قرعه کشی کمک هزینه سفر به « نجف اشرف » و « مشهد مقدس » نیز شرکت کنند .
طی این تماس رایگان امکان « ثبت » و « برآورده کردن » آرزوی 110 کودک نیازمند توسط این اپراتور بزرگ فراهم گردیده است . مشترکان می توانند با دعوت از دوستان و عزیزان خود به مشارکت هر چه بیشتر در این پویش کهکشان آرزو همراه اول  ، زمینه فراگیری و برآورده سازی تعداد بیشتری از آرزو های کودکان در روز عید غدیر خم فراهم سازند .

فضیلت سوره عادیات

سوره عادیات یک صدمین سوره قرآن کریم و در جزء سی ام است که 11 آیه دارد . در فضیلت تلاوت این سوره آمده است که هر کس سوره والعادیات را بخواند . بر آن مداومت کند ، خداوند روز قیامت او را با امیرمؤمنان(ع) مبعوث می کند و در جمع او و میان دوستان او خواهد بود . هر تماس برابر با یک آرزو برای مشترکین خواهد بود و اپراتور همراه اول از مشترکین سیم کارت خود درخواست کرده است تا در پویش کهکشان آرزو ها مشارکت کنند . برقراری تماس با این پویش به صورت کاملا رایگان می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.