مجله سیم کارت

پیام تبریک مدیر عامل رایتل به وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

0 43

اپراتور رایتل یک از اپراتور های فعال در ایران است که این اپراتور بزرگ در دو سال اخیر موفق شده است تا به رشد بالایی برسد و این اپراتور بزرگ در سال مالی گذشته به رشد چشم گیری رسیده است . اپراتور رایتل در حال حاضر سومین اپراتور در کشور ما است و این اپراتور با ارائه خدمات متنوئعی موفق شده است سهم زیادی از بازار را در دست بگیرد و سومین اپراتور در کشور شود . یک از مهم ترین خدمات ویژه اپراتور رایتل رایگان کردن تماس های درون شبکه است یعنی تمام مشترکین سیم کارت رایتل دارند می توانند با دوستان و آشنایان خود که رایتلی هستند به صورت کاملا رایگان ارتباط برقرار کنند .
با ارائه کابینه جدید سید ابراهیم رئیسی مدیر عامل رایتل پیام تبریک خود را به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دو متن جداگانه ارائه داد و به انتصاب رسیدن آن ها را تبریک گفت و آرزوی موفقیت برای آن ها کرد .
متن پیام یاسر رضا خواه مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل برای دکتر عیسی زارع پور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است :
«جناب آقای دکتر عیسی زارع ‌پور وزیر محترم ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات
بدین وسیله انتصاب شایسته ‌ی جناب عالی را به مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حسن نظر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رأی اعتماد نمایندگان ملت شریف در مجلس شورای اسلامی محقق گردید ، تبریک و تهنیت عرض می ‌نمایم . امید است در سایه عنایات خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف ارزشمند دولت محترم ، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی ملت سر افراز ایران ، سربلند باشید . یاسر رضا خواه ، شهریور 1400 »
متن پیام یاسر رضا خواه مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی "رایتل" برای دکتر حجت‌الله عبدالملکی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است :
«جناب آقای دکتر حجت‌الله عبدالملکی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی»
انتصاب شایسته ی جناب عالی از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد قاطبه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می ‌نمایم و از خداوند متعال برای شما توفیق روز افزون در جهت پیش برد برنامه‌ های دولت محترم را خواستارم . امید است حضور جناب عالی به عنوان مدیری پر تلاش ، متعهد و کار آزموده در راس این وزارت خانه مردمی ، نتایج مطلوبی برای مردم عزیزمان به همراه آورد و موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم سازد . یاسر رضاخواه ، 6 شهریور 1400 »

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.