مجله سیم کارت

پیام تبریک مدیر عامل همراه اول به وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات

0 51

اپراتور "همراه اول" اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است و این اپراتور اپراتوری است که سهم زیادی از بازار سیم کارت در کشور را داراست . اپراتور همراه اول ضمن اطلاعیه ای در پیامی به انتصاب رسیدن دکتر عیسی زارع پور را به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک گفت . وزیر قبلی ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی بوده است و با انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جمهوری ، دکتر عیسی زارع پور به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شد . مدیر عامل همراه اول ، اخوان بهابادی نیز در پیامی به صورت ویژه انتصاب ایشان را به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک گفت و متن پیام همراه اول برای دکتر عیسی زارع پور به شرح زیر است :
جناب آقای دکتر عیسی زارع‌ پوروزیر جدید محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

اکنون که با تدبیر شایسته ریاست محترم جمهوری و اعتماد نمایندگان محترم ملت سکان دار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شده‌ اید ، ضمن تبریک مسئولیت جدید و آرزوی بهترین‌ ها ، از خداوند منان توفیق روز افزون جناب عالی را در راستای تحقق رهنمود های مقام معظم رهبری ( دامت برکاته ) و‌ خدمت به مردم عزیز کشور مان در سایه توجه هات حضرت ولی‌ عصر ( عج ) خواستارم .
در این مسیر همراه اول به‌ عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطات سیار کشور وظیفه خود می‌ داند که یاری گر جناب عالی در تحقق اهداف کمی و کیفی حوزه فاوا باشد .

من الله التوفیق . مهدی اخوان بهابادی
اپراتور همراه اول با توجه به این بزرگ ترین اپراتور در کشور است و مشترکین زیادی دارد و در راستای جلب رضایت مشترکین سیم کارت های خود گام بر می دارد و همواره با توجه به مناسبت و رویداد ها ، در راستای وسئولیت اجتماعی خود حمایت خود را اعلام می کند و این اپراتور بزرگ در راستای رضایت مشترکین "سیم کارت" های خود نیز خدمات متنوع و متفاوتی را عرضه می کند و حالا با معرفی شدن وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیف خود دانشته است تا این انتصاب را به ایشان تبریک بگوید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.