مجله سیم کارت

پیشنهاد اینستاگرام برای آنفالو کردن بعضی از اکانت ها

0 559

اینستاگرام قابلیتی جدید اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد راحت‌تر از گذشته فید خود را به دلخواه خلوت‌تر  کنند. با این مشخصه، کاربرانی که پست‌ها و استوری‌های آن‌ها بیشترین حضور  را در اکانت شما دارند، مشخص می‌شوند و همچنین فهرست اکانت‌هایی که تعامل  چندانی با آن‌ها ندارید، می‌توانید مشاهده کرده و اقدام به آنفالو کردن آن نمائید.

 

پیشنهاد اینستاگرام برای آنفالو کردن یعضی از اکانت ها

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار و پرکاربرد می باشد . به گونه ای که بسیاری از این طریق در حال کسب درآمد و بیزینس هستند.اپلیکیشن پر طرفدار اینستاگرام،در پی افزایش قابلیت های خود یک قابلیت جدید را به کاربران خود معرفی کرد . به کاربران اجازه می‌دهد راحت‌تر از گذشته فید خود را به دلخواه خلوت‌تر کنند. با این مشخصه، کاربرانی که پست‌ها و استوری‌های آن‌ها بیشترین حضور را در اکانت شما دارند، مشخص می‌شوند . همچنین فهرست اکانت‌هایی که تعامل چندانی با آن‌ها ندارید، می‌توانید مشاهده کنید.

پیشنهاد اینستاگرام برای آنفالو کردن بعضی از اکانت ها

در همین راستا یکی از مقامات ارشد “اینستاگرام” اعلام کرد: «ما می‌خواهیم کاری کنیم که مدیریت اکانت‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید به کار راحت‌تری بدل شود تا بنابراین آن‌ها به بهترین شکل ارتباطات و علایق فعلی شما را نشان بدهند.» پس وقتی تعداد اکانت‌هایی که دنبال می‌کنید بیش از حد افزایش پیدا کرده، این قابلیت به شما کمک می‌کند که اسانتر از گذشته اکانت‌هایی که ارتباط چندانی با آن‌ها ندارید و صرفا آن‌ها را دنبال می‌کنید، پیدا و آنفالو کنید.

برای بررسی این موضوع، در بخش پروفایل باید بر عدد مربوط به فالویینگ‌ها ضربه بزنید . سپس برای مشاهده فهرست اکانت‌هایی که محتوای تولیدی توسط آن‌ها بیشترین حضور را فید اصلی شما دارند . باید گزینه Most shown in feed را انتخاب کنید. از طرفی دیگر اگر می‌خواهید تعدادی را آنفالو کنید . باید بر گزینه Least interacted with ضربه بزنید تا بتوانید اکانت‌های موردنظر را مشاهده کنید.

بر اساس گزارش سایت سیم کارت ، در همین رابطه و طبق گزارش اعلامی توسط اینستاگرام، قابلیت مربوط به نمایش اکانت‌هایی که بیشترین و کمترین تعاملات را با آن‌ها دارید، به تدریح برای کاربران فعال می‌شود. لازم به ذکر است که بنا بر گزارشات و  تجربیات گذشته ، گوشی‌هایی که توسط سیستم عامل اندروید پشتیبانی میشوند معمولا دیرتر از آیفون و آیپد که از سیستم عامل ای او اس بهره میبرند ،ویژگی‌های جدید اینستاگرام را اپدیت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.