مجله سیم کارت

پیشنهاد جذاب سیم کارت حرفه ای ها

0 139

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ برای افرادی که به دنبال خرید سیم کارت دائمی هستند پیشنهاد جذابی ارائه داده است و این اپراتور بزرگ اعلام کرده است این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا متنوع ترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد و حالا برای افرادی که به دنبال خرید "سیم کارت ایرانسل دائمی" رند هستند اعلام کرده است که این پیشنهاد ویژه را از دست ندهند . اپراتور ایرانسل سیم کارت های حرفه ای را با حجم اینترنت سالیانه ارائه داده است که افراد با "خرید سیم کارت" حرفه ای ایرانسل می توانند از این حجم اینترنت سالیانه استفاده کنند . اپراتور ایرانسل همواره در ارائه خدمات دیجیتال در تلاش است و این اپراتور بزرگ اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم در کشور است .
افراد با استفاده از طرح سیم کارت حرفه ای ایرانسل می توانند بدون نیازی به شرکت در مزایده ، شماره سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند . سیم کارت های حرفه ای ایرانسل دارای بسته های اینترنت پر حجم و بلند مدت است و افراد برای خرید سیم کارت حرفه ای ایرانسل باید از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل و یا نمایندگی های مجاز فروش اقدام کنند . سیم کارت های حرفه ای ایرانسل 4 نوع هستند :
سیم کارت برنزی : سیم کارت حرفه ای برنزی ایرانسل سیم کارت ایرانسل دائمی رند است و شامل 30 گیگا بایت اینترنت سالیانه می باشد .
سیم کارت نقره ای : سیم کارت نفره ای ایرانسل دارای 100 گیگا بایت اینترنت سالیانه می باشد .
سیم کارت طلایی : "سیم کارت" طلایی ایرانسل دارای 180 گیگا بایت اینترنت سالیانه می باشد .
سیم کارت پلاتینیوم : سیم کارت پلاتینیوم ایرانسل دارای 300 گیگا بایت اینترنت سالیانه می باشد .
افراد می توانند با توجه به حجم مورد نیاز خود یکی از سیم کارت های بالا را انتخاب کنند و از فروشگاه اینترنتی ایرانسل و یا نمایندگی های مجاز فروش خرید کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.