مجله سیم کارت

پیشنهاد هوشمندانه شاتل موبایل با دعوت از دوستان

0 85

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است که یه پیشنهاد هوشمندانه برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . این اپراتور در این طرح اعلام کرده است ، دوستان خود را به شاتل موبایل دعوت کنید و هدیه دریافت کنید .

پیشنهاد هوشمندانه شاتل موبایل

این جشنواره دعوت از دوستان است که در این جشنواره ویژه با دعوت به “شاتل موبایل” می توانید از شاتل موبایل 20 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد . کلیه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ( shatelmobile ) با دعوت از دوستان خود می توانند از شاتل موبایل 20 هزار تومان اعتبار هدیه برای خود و 20 هزار تومان اعتبار هدیه برای دوستان خود دریافت کنند . مشترکینی که تمایل دارند در این جشنواره شرکت کنند و از جوایز 20 هزار تومانی آن بهره مند شوند می توانند با ارسال لینک اختصاصی از دوستان خود دعوت کنند .پیشنهاد هوشمندانه شاتل موبایل با دعوت از دوستانبه ازای هر خرید سیم کارت شاتل موبایل توسط لینک اختصاصی شما 20 هزار تومان اعتبار به هر دو طرف اختصاص می گیرد . در واقع هم دعوت کننده و هم دعوت شونده هر کدام 20 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می کنند . شما می توانید برای دعوت از دوستان تان دعوتنامه اختصاصی خودتان را برای آن ها ارسال کنید .

روش های دسترسی به دعوتنامه اختصاصی برای دعوت از دوستان شاتل موبایل

شما از سه طریق می توانید به دعوتنامه اختصاصی خودتان برای دعوت از دوستان خود دسترسی پیدا کنید :
+ با مراجعه به اپلیکیشن شاتل موبایل و رفتن به بخش دعوت از دوستان می توانید لینک اختصاصی خودتان را دریافت کنید .
+ مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی و رفتن به بخش دعوت از دوستان نیز می توانید لینک اختصاصی خودتان را دریافت کنید .
+ هم چنین با شماره گیری کد دستوری # 1 * 7 * 1 * از “سیم کارت شاتل موبایل” خود لینک دعوتنامه اختصاصی را دریافت کنید . لینک دعوتنامه اختصاصی از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد .

پشتیبانی شاتل موبایل

مشترکین شاتل موبایل ۲۴ ساعت شبانه ‌روز و ۷ روز هفته می‌ توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی تماس بگیرید . هم چنین می توانید به صورت آنلاین نیز با آن ها چت کنید .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.