مجله سیم کارت

پیشنهاد و قرعه کشی دربی ایرانسل

0 35

"ایرانسل" برای مشترکین خود پیشنهاد های مکالمه با تخفیف هیجان انگیز برای دربی در نظر گرفته است . ایرانسل برای دربی سال 99 برای مشترکین خود بسته های ویِژه ای در نظر گرفته است . ایرانسل به مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند اعلام کرد ، در روز دربی استقلال و پرسپولیس که در تاریخ پنجم شهریور است  ، می توانید تا 90% تخفیف روی بسته‌ های مکالمه ایرانسلی برخوردار شوید و از آن لذت ببرید و هیجان فوتبالی خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید . 

مشترکین ایرانسل که "سیم کارت ایرانسل" دارند برای اطلاع از تخفیف‌ ها و فعال‌ سازی بسته‌ ها می توانند ، در روز دربی از دو طریق از بسته ها و تخفیف ها اطلاع پیدا کنند . مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد دستوری # 1 * 4444 * می توانند از زمان و نوع این بسته ها اطلاع پیدا کنند . ایرانسل یرای مشترکین خود این امکان را فراهم کرده است که از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز اقدام کنند .

ایرانسل به مشترکین خود اعلام کرد در پنجم شهریور ، هم‌ زمان با تماشای دربی بزرگ و پر هیجان پایتخت در سه قرعه‌ کشی با جوایز اصل لا لیگا شرکت کنید .
1 – قرعه‌ کشی یک توپ و پنج پیراهن اصل لالیگا با انتخاب بهترین بازیکن زمین !
با شماره‌ گیری # 3030 * در طول بازی استقلال و پرسپولیس ، به بهترین بازیکن زمین از دیدگاه خود رای دهید و در قرعه‌ کشی 1 توپ
و
5 پیراهن اصل لالیگا شرکت کنید .
2 – قرعه‌ کشی سه توپ اصل لا لیگا با تماشای دربی در لنز
به تماشای دربی پر هیجان تهران از دریچه لنز بنشینید و به صورت خودکار در قرعه ‌کشی 3 توپ اصل لا لیگا شرکت کنید .
3 – قرعه‌ کشی دو توپ اصل لالیگا با تماشای ویژه‌ برنامه پرسپولیس در لنز
با تماشای ویژه ‌برنامه پرسپولیس در شبکه پرسپولیس لنز ، در قرعه‌ کشی 2 توپ اصل لا لیگا شرکت کنید . این برنامه چهارشنبه پنج شهریور از ساعت17:30 تا 23:30 با اجرای مهرداد میناوند و با حضور علی کریمی ، پژمان جمشیدی و … در شبکه پرسپولیس لنز پخش می‌ شود . با تماشای این برنامه از ابتدا تا انتها ، شانس خود را در قرعه ‌کشی افزایش دهید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.