مجله سیم کارت

پیوستن رایتل به ایران همدل

0 130

رایتل در ماه مبارک رمضان و در ماه مهربانی به کمپین ” ایران همدل ” پیوست . کمپین ایران همدل در شرایط کرونایی کشور برای کمک به مردم محروم راه اندازی شد . در این کمپین اپراتور ها مشارکت ویژه داشتند که بعد از اپراتور همراه اول و ایرانسل ، رایتل نیز به این کمپین پیوست . در این کمپین که هرکدام از اپراتور ها درگاهی را برای کمک ارائه کردند . ” رایتل ” نیز برای ارائه کمک شماره کارتی را ارائه و به مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند اعلام کرد . از طریق این شماره کارت می توانند کمک های خیر خواهانه و داوطلبانه خود را به این شماره حساب واریز کنند . تا در این شرایط از طریق کمپین ایران همدل کمکی شود برای دانش آموزان محروم کردستان و اعلام کرد به هر اندازه ای که کمک های خیر خواهانه باشد . رایتل نیز به همان اندازه برای یاری رساندن به محرومان کمک خواهد کرد .

پیوستن رایتل به ایران همدل

رایتل اقدامات زیادی در جلوگیری از شیوع کرونا ارائه کرده است . با مشارکت در این طرح در ماه مهمانی خدا به کمک و یاری مردم محرم کردستان پیوست . به گزارش روابط عمومی رایتل ، به میزان کمک هر یک از هم وطنان ، رایتل نیز به همان اندازه کمک نقدی اضافه و با کمک نهادهای یاری رسان ، این میزان کمک بین تمام دانش آموزان کردستان توزیع خواهد شد . امیدوار هستیم در این شرایط کمکی برای مردم محروم کردستان باشد .رایتل اعلام کرد در این طرح افراد می توانند از طریق شماره کارت 5894637000025574 نزد بانک رفاه به نام شرکت خدماتی رایتل ( rightel ) اقدام به واریز هر مبلغی که تمایل دارند کنند . یا با ارسال عدد 1 به شماره 2077 نسبت به واریز کمک های نقدی خود اقدام کنند .

کمپین ایران همدل از تارخ 6 اردیبهشت 99 به فرمایش مقام معظم رهبری آغاز شد . بر هدف کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان است . ایشان اعلام کردند ماه رمضان ماه انفاق و کمک به نیازمندان است . در این پویش علاوه بر مردم ، شخصیت های سیاسی ، هنری و ورزشی نیز در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک خیر خواهانه ، به این کمپین پیوستند . مقام معظم رهبری در ادامه افزود : همراهی کردن و کمک کردن در همه امور را انسان از وظایف خود بداند . کمک فکری ، کمک مالی ، کمک جسمانی ، کمک آبروئی و نباید هیچ خانواده مسلمانی را با درد ها و مشکلات تنها گذاشت و باید به هم نوع خود کمک کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.