مجله سیم کارت

پیکسل 5 گوگل و داشتن یک چیپست میان رده

0 295

گوگل یکی از شرکت های است که به تولید گوشی می پردازد . جدیدا اعلام شده است که گوگل در یکی از گوشی های تولید شده خود از چیپست استفاده کرده است . طبق اطلاعات درز پیدا کرده مشخص است که گوشی پیکسل 5 “گوگل” به چیپست های اسنپ دراگون 800 مجهز نخواهد بود . به جای آن از چیپست میان رده استفاده خواهد کرد .

پیکسل 5 گوگل

البته هنوز هم مشخص نیست که پیکسل 5 دقیقا از کدام مدل از این چیپست ها استفاده کرده است . قرار است از کدام مدل از این چیپست ها میان رده استفاده کند . ولی خوب طبق پیش بینی ها ، این انتظار می رود که گوگل در پیکسل 5 از اسنپ دراگون 865 بهره نخواهد گرفت . با توجه به بررسی ها و کد گشایی ها احتمال این می رود که در گوشی گوگل پیکسل 5 از اسنپ دراگون 765 بهره خواهد گرفت . نسل بعدی خانواده پیکسل از شبکه  5Gپیروی می کند .

اگر این موضع درست باشد ، نسل بعدی خانواده پیکسل از شبکه  5G هم پشتیبانی می کند . گوگل همیشه در ارائه گوشی ها هوشمند موفق بوده است . در روز های گذشته گوگل غیر مستقیم به بر چسب قیمتی 699 دلار برای یک گوشی پریمیوم اشاره کرد . ما انتظار داریم همان گوشی پیکسل 5 گوگل باشد . ولی با توجه به این بازه قیمتی تمام شواهد نشان می دهد گوگل از بازار گوشی های پرچم دار پریمیوم خارج و ورودش به قلمرو میان رده های سطح بالا حکایت دارند .

در حال حاضر نمی ‌توان با قاطعیت به هیچ‌ یک از این شایعات و گمان‌ ها نگریست و تنها چیزی که می‌ دانیم این است که مدارک زیادی مبنی بر میان رده بودن پیکسل 5 و عدم  تجهیز آن به چیپست پرچم‌ دار اسنپ دراگون 865 وجود  دارد . اگر شیوع ویروس کرونا تاثیر چندانی بر بخش سخت افزاری گوگل نداشته باشد . انتظار می ‌رود نسل جدید خانواده پیکسل در پاییز پیش رو معرفی  شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.