مجله سیم کارت

چرا شاتل موبایل ؟

0 182

اپراتور شاتل موبایل یکی از اپراتور های فعال در کشور است و این اپراتور بزرگ به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات در کشور است . این اپراتور بزرگ به عنوان یک اپراتور نسل جدید اولین اپراتوری است که سیم کارت هوشمند را در ایران ارائه کرده است . تا قبل از این هیچ اپراتوری اقدام به ارائه سیم کارت هوشمند نکرده بود . این اپراتور به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوعی را ارائه کرده است . به گزارش پایگاه خبری سایت سیم کارت دات کام این اپراتور ارزان ترین تعرفه مصرف آزاد اینترنت در کشور را داراست . ما در این مقاله سعی داریم از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ پرده برداریم . افرادی که قصد خرید سیم کارت شاتل موبایل را دارند با مطالعه این مقاله از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ آگاهی کسب کنند .

چرا شاتل موبایل ؟

این اپراتور پوشش سراسری 3G و 4G را با آنتن دهی هوشمند دارد . این اپراتور فروش و پشتیبانی 24 ساعته دارد . مشترکین سیم کارت این اپراتور می توانند در هر ساعتی از شبانه روز برای پشتیبانی اقدام کنند . لازم به ذکر است که پشتیبانی اپراتور دو زبانه است .

این اپراتور مقرون به صرفه ترین تعرفه ها را داراست و مشترک حساب کاربری خود را به آسانی و شفاف مدیریت کند و هم چنین این اپراتور این امکان را برای مشترکین ایجاد کرده است تا بتوانند مانده اینترنت خود را به دوره بعد انتقال دهند و از سوخت حجم اینترنت خود جلوگیری کنند . شاتل موبایل هم سیم کارت شاتل موبایل دائمی هم “سیم کارت شاتل موبایل اعتباری” ارائه داده است و سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره 0998 با کد 1 ارائه شده اند و این اپراتور بزرگ برای دسترسی آسان مشترکین سیم کارت های خود به مراکز فروش و خدمات رسانی شاتل موبایل ، بیش از 400 دفتر انحصاری فروش و خدمات درسراسر کشور راه اندازی کرده است .

خدمات و محصولات

این اپراتور علاوه بر ارائه “سیم کارت” خدمات و محصولات دیگری را نیز ارائه کرده است . سیم کارت شاتل موبایل
( shatelmobile ) اعتباری هوشمند از مهم ترین آن هاست . هم چنین ارائه حجم های اینترنت و مکالمه و ارائه مودم های همراه و ثابت از دیگر محصولات و خدمات این اپراتور است . این اپراتور برای مشترکین سیم کارت های خود 4 نوع طرح آغازین ارائه کرده است . مشترکین می توانند با خرید این طرح ها از هدایای ویژه آن بهره مند شوند . مشترکین با خرید طرح های آغازین می توانند از اشتراک رایگان نماوا ، اشتراک سرویس بازی بازیلی ، اشتراک اپلیکیشن نوار ، تخفیف آموزش های آنلاین مکتب خونه ، تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت ، تخفیف ویژه دیجی کالا و تخفیف ویژه سایر خدمات محتوایی و سرگرمی نیز بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.