مجله سیم کارت

چهارشنبه های امام رضایی همراه اول

0 94

اپراتور همراه اول ویژه برنامه باغ آینه رابرای مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . مشترکین همراه اول می توانند از طریق اپلیکیشن روبیکا اقدام به به مشاهده این برنامه کنند . اپراتور همراه اول از این ویژه برنامه با نام چهارشنبه های امام رضایی رونمایی کرده است . به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، این ویژه برنامه از روز چهارشنبه 23 تیر ماه هر چهار شنبه به صورت مستقیم از حرم امام رضا ( ع ) پخش خواهد شد . اپراتور “همراه اول” یکی از سهام داران اصلی اپلیکیشسن روبیکا است . این برنامه نیز با مشارکت اپراتور همراه اول تولید و پخش شد . این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات متنوع رضایت مشترکین خود را جلب کند .

چهارشنبه های امام رضایی همراه اول

ویژه برنامه باغ اینه همان طور که اشاره شد چهارشنبه هر هفته ساعت 22 پخش می شود . کاربران سیم کارت همراه اول می توانند علاوه بر اپلیکیشن روبیکا از طریق پلتفرم آی گپ نیز اقدام به مشاهده این ویژه برنامه کنند . بینندگان آن با شرکت در پویش « می خواهم‌‌ امام رضا را خوشحال کنم » . می توانند در قرعه کشی سفر به مشهد مقدس شرکت کنند . نخستین دور این ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت ، خرداد ماه سال 1400 در راستای تولید محتوای غنی جهت پخش در فضای دیجیتال تولید و پخش شد . که ضمن آیتم های معنوی زوایای حریم دو حرم مطهر حضرت معصومه ( س ) در قم و امام رضا ( ع ) در مشهد . از چهره های سر شناس هنری کشور و هم چنین خادمان ویژه و افتخاری هر دو حرم دعوت به عمل آورد . تا به گپ مستقیم با مردم بپردازند.

همراه اول ( MCI ) به عنوان « لوکوموتیو پر قدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال » و « بالا ترین رکورد سرعت اینترنت ایران » ، سال هاست که با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی ، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران عزیز را فراهم کرده است . با اتکا به این ظرفیت ها ، به سمت نقش آفرینی فعال در حوزه تولید محتوا رفت تا با پرچم داری در این عرصه ، زمینه مشارکت حداکثری در این بخش را فراهم آورد و به غنای هر چه بیشتر بستر دیجیتال کشور بیفزاید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.