مجله سیم کارت

چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول

0 35

اپراتور همراه اول ، در روز های 19 و 20 مهر ماه 1400 چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول را با رویکرد دیحیتال برگزار کرد و هدف آن به اشتراک گذاشتن برترین دستاورد های سازمان است که 20 مهر ماه به کار خود پایان داد . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور  60 درصد سهم بازار را در دست دارد و این اپراتور بزرگ بیش از 100 میلیون سیم کارت واگذار کرده است ، این اپراتور مشترکین زیادی دارد و همواره این اپراتور بزرگ در راستای رضایت مشترکین "سیم کارت" های خود قدم بر می دارد .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، این اپراتور چهارمین جشنواره مدیریت دانش "همراه اول" را به صورت حضوری و مجازی در روز های 19 و 20 مهر ماه 1400 برگزار کرد و این رویداد با سخنرانی قائم مقام مدیر عامل همراه اول ، حمید بهروزی آغاز به کار کرد و در ادامه پنل تخصصی 5G با حضور مدیران ارشد از حوزه های کسب و کار ، فنی و راه بردی ادامه یافت .
این جشنواره به مدت 2 روز برگزار شد و روز سه شنبه 20 مهر ماه 1400 نیز که دومین روز برگزاری این رویداد بود ، دست اورد های دانشی اعضای تیم همراه اول ارائه و از دانش کاران برتر تقدیر شد . با توجه به این که دانش به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رقابتی در حفظ جایگاه شرکت های پیشرو محسوب می شود ، لذا در سال های اخیر شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور در ایران ، توجه ویژه ای به مقوله مدیریت دانش داشته است و این مهم در برنامه راه بردی شرکت نیز لحاظ شده است . چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با هدف گام برداشتن در راستای چشم‌ انداز تحقق رویای دیجیتال و با هدف به اشتراک ‌گذاری برترین دست اورد ها و درس‌ آموخته‌ های سازمان که از روز گذشته آغاز به کار کرده بود ، امروز به کار خود پایان داد . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور همواره اقدام به برگزاری این چنین جشنواره هایی می کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.