مجله سیم کارت

کاهش تعرفه ترافیک داخلی توسط همراه اول

0 32

همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است که برای مشترکین خود تعرفه ترافیک داخلی سایت های منتخب را کاهش داده است . اپراتور همراه اول همیشه در جهت رضایت مندی مشترکان خود قدم بر می دارد و در تلاش است که برای مشترکین خود بهترین خدمات را ارئه دهد . همراه اول برای مشترکین خود که "سیم کارت همراه اول" دارند ، اپلیکیشنی ارائه داده است که مشترکینی که سیم کارت همراه اول به راحتی بتوانند به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند .  این اپلیکیشن همراه من است که مشترکین با دانلو د و نصب آن می توانند از خدمات آن استفاده کنند . کلیه مشترکانی که "سیم کارت" همراه اول هم سیم کارت همراه اول دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند . 

با استفاده از اپلیکیشن همراه من می توانید ، مشاهده و پرداخت صورت حساب پایان دوره و میان دوره ، شاهده موجودی و خرید شارژ ( ویژه مشترکین اعتباری ) ، دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد ، فعال سازی و خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته های نوترینو ، مشاهده و فعال سازی بسته ­های تخفیفی و هدایا ، نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت ، مشاهده و فعال سازی خدمات و انجام خدمات غیر حضوری (PIN و   ، دسترسی آنلاین به پشتیبانی ، مشاهده امتیاز و بهره مندی از جوایز باشگاه مشتریان همراه اول  PUK) انجام دهید .
اپراتور همراه اول در راستای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف رونق محتوای فاخر ایرانی و توسعه کسب و کار های بومی ، همراه اول تعرفه اینترنت همراه مشترکین خود را در سایت های پر مراجعه ایرانی ( بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ) نیم بها کرد . هم چنین به منظور حمایت و توسعه فعالیت پیام رسان های اجتماعی داخلی ، همراه اول تعرفه کاربر نهایی از پیام رسان های داخلی را ( بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ) به میزان یک سوم کاهش داده است . به گزارش همراه اول از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، گفتنی است این کاهش تعرفه که شامل کاهش 50 درصدی « تعرفه آزاد » اینترنت همراه مشترکین در 210 سایت پر مراجعه ایرانی ( بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ) می شود ، از روز 29 فروردین 96 اجرایی شده است و قال اجرا شده است  .


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.