مجله سیم کارت

کاهش فروش گوشی های سامسونگ

0 38

شرکت سامسونگ که یکی از پرچم داران در عرضه ی گوشی های هوشمند است و سابقه زیادی در تولید و عرضه گوشی های هوشمند دارد و یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت سری گلکسی اس این شرکت است که طرفداران زیادی داشت . ولی خوب باید در این جا به این موضوع اشاره کنیم که گوشی های سری گلکسی اس "سامسونگ" همانند گذشته در بازار سرو صدا راه نمی اندازند و شاید علت آن می تواند رویکرد قدیمی سامسونگ در قبال گوشی های اندرویدی است و به نظر می رسد که توقع کاربران بالا رفته است و تقریبا همه افراد به دنبال گوشی های قدرت مند تری هستند که وظایف اصلی یک گوشی را به خوبی انجام دهد و قیمت نجومی نداشته باشد . اما سامسونگ برای گوشی های خود از همان رویکرد های قدیمی استفاده می کند قیمت های نجومی در نظر می گیرد که این موضوع باعث شده سهم فروش آن در بازار پایین بیاید . باید به این نکته اشاره کنیم با این که این خبر برای سامسونگ خبر بدی محسوب می شود ، ولی شاید باعث شود که سامسونگ رویکرد های جدیدی را در پیش بگیرد .
با این حال گوشی های گلکسی اس 20 در مقایسه با نسل های قبلی سامسونگ فروش خوبی نداشته است و در بازار آمریکا اصلا فروش خوبی نداشته است و ظاهرا فروش این مجموعه در این کشور به حدود 1 میلیون واحد می‌رسد . با این که این موضوع تا حد بسیار زیادی به شیوع کرونا مربوط می شود و شیوع کرونا تا حد بسیار زیادی تاثیر بر بازار فروش گوشی ها داشته است ، ولی در هر صورت در مقایسه با سایر گوشی های رقیب آمار فروش گوشی های گلکسی اس 20 افت بیشتری داشته است .گوشی های سری گلکسی اس فروش زیادی داشتند و مورد توجه اکثر کاربران بوده است و بسیار در ذهن مخاطبان مانده است و همه کاربران از این سری گوشی های سامسونگ بدون توجه به شرکت سازنده آن ، با اسم گلکسی یاد می کنند .
ولی خوب باید به این نکته همواره توجه داشته باشیم که سامسونگ به عنوان بزرگ ترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود و باید بگوییم که گوشی های گلکسی اس از جمله گلکسی اس 20 هم چنان جزو گوشی های فوق العاده محسوب می شوند و جدیدا شرکت سامسونگ در زمینه تولید گوشی های تاشو قدم های بزرگی برداشته است و سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده است و کاهش چشمگیر فروش گوشی های گلکسی اس 20 این انتظار می رود که سامسونگ به فکر تغییر رویکرد های خود بیوفتند و بتواند با تولید گوشی های جدید و فوق العاده به اوج خود باز گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.