مجله سیم کارت

کاهش قیمت گوشی های 4G

0 44

شیوع کرونا تقریبا تمام کشور های دنیا را درگیر کرده است و بزرگترین کمپانی ها و شرکت ها را از فعالیت وا داشته است و تقریبا تمام افراد جهان را به در خانه ماندن و جلوگیری از انجام فعالیت های روزانه مجبور کرده است .
که در میان کرونا تاثیر خود را بر روی بازارهای گوشی هوشمند هم گذاشته است و باعث کاهش چشمگیر گوشی های هوشمند شده است و این مسئله باعث شده است که اکثر برند های مطرح و فعال برای جلب توجه کاربران برای خرید محصولات خود تخفیف های منحصر به فردی را ارائه دهند که یکی از این برند های مطرح شرکت اپل است .

"اپل" در بازار چین قیمت گوشی های سری آیفون 11 خود را به شدت کاهش داد که این مسئله باعث شده است سایر تولید کنندگان چینی گوشی های هوشمند نظیر هواوی ،  شیائومی و … بخواهند با اپل به رقابت بپردازند و بخواهند در این رقابت شکست نخورند .

در این میان شرکت ها برای حفظ بازار به ناچار مجبور به کاهش قیمت محصولات خود هستند .
یکی دیگر از نکاتی که باعث شده گوشی های 4G دیگر همانند قبل طرفداران زیادی نداشته باشد این است که چین در زمینه اینترنت 5G پیشرفت چشمگیری داشته است . 

وبا این روند احتمال این می رود که در نیمه اول 2020 با کاهش شدیدی گوشی های هوشمند مواجه شویم که کرونا تاثیر بسیار زیادی در بازار های اروپا  ، آمریکای شمالی و بسیاری از جاهای دیگر داشته است و باید شرکت ها در این مدت برای حفظ جایگاه خود و ماندن در بازار تخفیفات ویژه ای ارائه دهند . و یکی از دلیل های اصلی و مهم تخفیفات اپل در این زمان همین موضوع است  و این احتمال می رود که شرکت اپل برای کاربرانی که بی صبرانه منتظر سری 12 آیفون هستند باید مدت بیشتری را چشم انتظار این سری آیفون باشند و تاریخ ارائه آن در هاله ای از ابهام است . و حتی برخی گزارش ها خبر از این موضوع می دهد که اپل در حال بررسی احتمال به تعویق افتادن آن است .
گفته شده است که اپل از تامین کنندگان خود خواسته  که برای 2020 حدود 100 میلیون آیفون تولید کند با این حال که با شیوع کرونا افتاد اقتصاد جهانی دچار مشکل شده است و احتمالا خیلی از کاربران تمایل خود را برای ارتقا گوشی های هوشمند از دست بدهند . بر اساس منابعی اعلام شده مدیران اپل تصمیم نهایی خود را تا ماه می در مورد تاخیر یا عدم تاخیر برای عرضه آیفون 12 اعلام کنند .
و شاید در بد بینانه ترین حالت ممکن این مدل آیفون در سال 2021 وارد بازار شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.