مجله سیم کارت

کرونا و خرید سیم کارت برای وام یک میلیون تومانی

0 109

ویروس ” کرونا ” که این روزها سایه خود را برتمام مردم دنیا انداخت و همه را به نوعی درگیر با خودش کرده است . تمام دنیا در تلاش هستند که راهی برای مبارزه با این ویروس مرگبار پیدا کنند . زنجیره شیوع این بیماری را قطع کنند . این ویروس باعث شد کسب و کار ها به تعطیلی برسند . اگر به این روند پیش برود لطمه بسیار بزرگی به اقتصاد تمام دنیا وارد می کند . این ویروس از این مورد بسیار خطرناک است که قدرت شیوع بسیار بالایی دارد . حتی محققان در مطالعات جدید در یافتند .  با مراجعه به سایت سیم کارت که مرجع بزرگی در زمینه خرید و فروش سیم کارت است سیم کارت مورد نظر خود را در سایت سیم کارت انتخاب نمایید و به صورت آنلاین سیم کارت خود را خرید نمایید و سیم کارت با پست خدمتتان ارسال می گردد .

افراد مبتلا به این ویروس ، با سرفه و صحبت و حتی تنفس ذرات این ویروس در هوا پخش می شود . تا شعاع چهار متری خود پخش می شود . توصیه شد ماسک تا حد زیادی مانع انتقال این بیماری می شود . رعایت فاصله گذاری تا حد خیلی زیادی به کاهش شیوع این ویروس کمک می کند . در واقع هرچه فاصله بیشتر باشد احتمال انتقال این ویروس کم می شود . این روز های کرونایی باید بیشتر از گذشته به نکات بهداشتی توجه کنیم . از تجمع در مکان های عمومی تا حد زیادی جلوگیری کنیم و از تردد های غیر ضروری بپرهیزیم .
در کشور با شیوع کرونا و با همه گیری این ویروس اکثر مشاعل پر ریسک در سطح کشور به تعطیلی کشانده شدند و کسب و کار ها در رکود هستند .

ثبت نام برای وام یک میلیون تومانی

دولت نیز در این شرایط برای خانوار هایی که یارانه نقدی دریافت می کنند بسته حمایتی 1 میلیون تومانی در نظر گرفته است . دولت در ابتدا تصمیم گرفت که افراد برای دریافت این وام کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار می باشد پیامک کنند . برای افرادی که سرپرست خانوار هستند و سیم کارت به نام خود ندارند سیم کارت رایگان عرضه می کنند . افراد با مراجعه به مراکز فروش برای دریافت ” سیم کارت ” رایگان خود اقدام نمایند .

اپراتور های ایرانسل و همراه اول در این طرح شرکت کردند . ولی با مراجعه زیاد مردم به مراکز فروش برای دریافت سیم کارت همراه اول رایگان و یا سیم کارت ایرانسل تغییراتی در ارائه این طرح به وجود آمد .
این دو اپراتور در راستای فاصله گذاری اجتماعی و تسهیل دریافت سیم کارت برای متقاضیان اعلام کردند که ثبت نام فقط از طریق اینترنتی انجام می شود . امکان دریافت سیم کارت با مراجعه حضوری در دفاتر و مراکز فروش امکان پذیر نیست .

خرید سیم کارت برای وام یک میلیون تومانی

متقاضیانی که تمایل به خرید سیم کارت دارند ، در این روز ها که باید از تردد های غیر ضروری خود بکاهیم می توانند با مراجعه به سایت سیم کارت که مرجع بزرگی در زمینه خرید و فروش سیم کارت است سیم کارت مورد نظر خود را در سایت سیم کارت انتخاب نمایید و به صورت آنلاین سیم کارت خود را خرید نمایید و سیم کارت با پست خدمتتان ارسال می گردد .

در پی ازدحام متقاضیان و امکان شیوع این ویروس در برخی مراکز فروش و خدمات تلفن همراه ، اپراتور اول اعلام کرد تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام  یک میلیون تومانی تمدید شود . طرح اهدای سیم‌ کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد .

▫️همچنین با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان ،  متقاضیان دریافت سیم‌ کارت ، فقط از طریق فروشگاه اینترنتی” همراه اول “به نشانی  shop.mci.ir، نسبت به ثبت‌ نام سیم‌ کارت اعتباری رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز کنند.

نحوه خرید

در همین راستا و با مراجعه زیاد در مراکز و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اپراتور ایرانسل نیز به متقاضیان دریافت سیم کارت اعلام کرد . متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند صرفاً با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، از طریق بخش سیم‌ کارت و گزینۀ سیم‌کارت اعتباری رایگان برای سیم‌ کارت اولی‌ها درخواست خود را ثبت و سیم‌کارت خود را از طریق شرکت پست در محل مورد نظرشان دریافت کنند . تمامی این اقدامات برای این است که از تردد و عبور ومرور های غیر ضروری در سطح شهر کنترل شود . تا شاهد شیوع بیشتر این ویروس نباشیم و از همه گانی شدن ویروس جلوگیری شود .  .

در ادامه افزود : ثبت نام و ارسال سیم کارت ایرانسل رایگان است . از این بابت هیچ هزینه ای از متقاضیان محترم دریافت نخواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.