مجله سیم کارت

کسب رتبه اول رایتل بین 500 شرکت برتر

0 49

اپراتور رایتل از اپراتور های برتر در کشور است و این اپراتور بزرگ به تازگی توانسته رتبه اول را در بین شرکت های برتر را از آن خود کند . اپراتور رایتل تقریبا سومین اپراتو در کشور است که این اپراتور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بتواند رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند .
یکی از خدمات ویژه ای که اپراتور رایتل برای مشترکین "سیم کارت" های خود در نظر گرفته است مکالمه درون شبکه ای رایگان است ، تمام افرادی که "سیم کارت رایتل" دارند می توانند با دوستان خود که سیم کارت رایتل دارند به صورا رایگان مکالمه داشته باشند .
اپراتور رایتل در همایش شرکت های برتر ایران موفق شده است تا رتبه اول را کسب کند که این افتخار بزرگی برای این شرکت بزرگ است . شرکت خدمات ارتباطی رایتل از نظر شاخص‌ « رشد فروش » در گروه ارتباطات و مخابرات و در بین شرکت‌ های رقیب و قدرت مند این عرصه رتبه اول را کسب کرد . در این ارزیابی ، شرکت رایتل در بین 500 شرکت برتر ایران از نظر شاخص « دارایی » رتبه دهم و شاخص « ارزش افزوده » رتبه دوازدهم را از آن خود کرد . هم چنین این اپراتور موفق شد رتبه سی و سوم را در شاخص « اشتغال » از میان پانصد شرکت برتر ایران ، کسب کند .
این رتبه ‌بندی که سالانه 500 شرکت بزرگ و تاثیر گذار را در اقتصاد کشور معرفی می ‌کند ، با هدف شناسایی جایگاه بنگاه ‌های اقتصادی و گروه‌ های صنعتی ( رشته‌ های مختلف کسب ‌و کار ) ، گسترش رقابت بین بنگاه ‌های اقتصادی و کمک به سیاست ‌گذاران اقتصادی کشور صورت می ‌گیرد . سازمان مدیریت صنعتی ایران ، به‌ عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور ، از سال 1377 اقدام به رتبه‌ بندی شرکت ‌های برتر ایران کرده است و بیست و سومین رتبه‌ بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال 1398 شرکت ‌ها بوده است .
رتبه‌ بندی «IMI-100 » مانند رتبه‌ بندی‌ های مهم و معتبر جهانی هم چون « FORTUNE-500 » برتری شرکت ‌ها را از جنبه ‌هایی هم چون فروش ، سود آوری یا بازده فروش نشان می ‌دهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.