مجله سیم کارت

کسب رتبه پنجم در سنجش صوتی گوگل پیکسل 4

0 27

کسب رتبه پنجم در سنجش صوتی گوگل پیکسل 4

"پیکسل 4" محصول جدید گوگل می باشد که در آزمایش‌های مربوط به سنجش صوتی DxOMark توانست رتبه‌ی پنجم را به‌ خود اختصاص دهد.

در اواخر مهرماه، گوشی های پیکسل 4 موفق شد در رتبه بندی DxOMark امتیاز 112 را در بخش بررسی دوربین کسب اذعان خود کند.

در مرحله بعد سنجش صوتی و همچنین قابلیت های گوشی پیکسل 4 مورد بررسی قرار گرفته است. بنابراین طبق بررسی های انجام شده در مورد سنجش صوتی این گوشی، نهایتا گوگل پیکسل 4 توانسته است رتبه ی پنجم این مقایسات را به خود اختصاص داده و جایگاه خوبی برای بخش صوتی گوشی های هوشمند خود برای کمپانی گوگل رقم بزند.

 لازم به ذکر است که امتیاز کلی پیکسل 4 گوگل در سنجش صوتی 68 اعلام شده است که تنها چند امتیاز کمتر از ایسوس ROG فون 2 و همچنین ایفون 11 پرو کمپانی اپل است. پیکسل 4 موفق شد در آزمون‌های مربوط به پخش صدا و با صدای باس، امتیاز بسیار مناسبی و قابل قبولی کسب نماید. باوجود تمام این بیانات، گوشی هوشمند گوگل ازنظر پخش صدا و صدای باس امکان مقایسه با دستگاه‌های قدرتمند بازار، توان رقابتی ندارد.

بنابراین با تمام موارد ذکر شده، پیکسل 4 در مقایسه با  آزمایش‌های مربوط به قابلیت ضبط صدا در حجم‌ صدای مختلف، توانسته است عملکرد بسیار خوبی را نشان داده و بدون کمترین اعوجاج آن را انجام دهد.

کسب رتبه پنجم در سنجش صوتی گوگل پیکسل 4

 همچنین شایان ذکر است که گوشی اهالی مانتین‌ویو در بخش قابلیت ضبط صدا هنگام تصویربرداری ویدئویی نیز عملکرد خوبی نشان داده است. این در حالیست که صدای ضبط‌شده تا حدی حالت کوبش و آرتیفکت درخورتوجه و نویز غیرطبیعی در پس‌زمینه‌ی صدا را به گوشی های خود اختصاص داده است.

با توجه به تمام بیانات ذکر شده گوشی هوشمند پیکسل 4 گوگل برای کاربران معمولی طبق نظر سنجی DxOMark، می‌تواند نتایجی فراتر از انتظار را ارائه نماید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.