مجله سیم کارت

کسب رتبه یک همراه اول در بهره وری کل عوامل مخابرات و ارتباطات

0 120

جایزه ملی شرکت تحول آفرین برتر به همراه اول اعطاء شد

 

همراه اول یکی از برترین اپراتورهای ایرانیست که فعالیت های شکوهمند و پرشور آن، بر هیچکس پنهان نمی باشد.این اپراتور با ارائه سیم کارت همراه اول در صدر جدول رقابتها خودنمائی می کند.در همین راستا و طبق گزارشات از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این اپراتور در تاریخ 29 دیماه . و طی مراسمی که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر و دبیر همایش و جمعی از مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما شرکت کرده . در این همایش اسامی شرکت های برتر ایران اعلامی و از مدیران تعدادی از این شرکت ها تقدیر شد . نکته ای که وجود دارد اینست که این شرکت های برتر طبق ارزیابی هایی موفق به کسب رتبه شدند . کسب رتبه یک همراه اول ( MCI ) برای این اپراتور بود. شاخص های این ارزیابی به شرح زیر میباشند.

 

در واقع شاخص هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره وری کل عوامل» جزو ارزیابی های مهم برای انتخاب شرکت های برتر به حساب می آیند.

بنابراین با توجه به تمام بیانات ، شرکت ارتباطات سیار ایران در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر رتبه بندی شاخص «بیشترین فروش» موفق به کسب مقام هفدهم در این عرصه شد . هلدینگ همراه اول نیز در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص «بهره وری کل عوامل» موفق به کسب رتبه نخست شد.

کسب رتبه یک همراه اول

این موفقیت پرشور برای همراه اول بعنوان گامی مثبت و اساسی تلقی می شود.اپراتور همراه اول با سالها تلاش در عرصه ارتباطات، به موفقیتهای چشمگیری دست یافت . این اپراتور با ارائه خدمات متنوع از جمله شارژ سریع،  “انتقال شارژ همراه اول“، ارائه شماره رند و… توانسته است سیل عظیمی از مخاطبان را به سمت خود سوق دهد. از اینرو این موفقیت می تواند برای طرفداران و مخاطبان این اپراتور بسیار شگفت انگیز و مسرت بخش باشد.

در ادامه لازم به ذکر است که شرکت نقش اول کیفیت (ناک)،  در میان شرکت های ارتباطات سیار ، موفق شد با افتخار ، رتبه سوم در شاخص «بیشترین فروش» را در گروه «ارتباطات و مخابرات» کسب نماید.

 

در حقیقت سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور . از سال 1377 اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران نموده است.  از اینرو بیست و دومین رتبه بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال 1397 شرکت ها بوده است.

 

در انتها شایان ذکر است که سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را به شرح زیر اعلام نموده است:

«معرفی شرکت‌های برتر ایران بر اساس رتبه ‌بندی IMI100»، «گردهمایی مدیران ارشد شرکت ‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری ‌های فی‌ مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌ های اقتصادی»، «شفاف سازی فضای کسب و کار».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.