مجله سیم کارت

کمپانی ویوو گوشی های تمام شیشه ای خود را ارائه خواهد نمود

0 43

کمپانی ویوو گوشی های تمام شیشه ای خود را ارائه خواهد نمود

شرکت "ویوو" یک شرکت فناوری چندملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی های هوشمند،لوازم جانبی گوشی های هوشمند،نرم افزاروخدمات آنلاین است.این شرکت در سال 2009 در دونگوان،گوانگدونگ تاسیس شد.

اخیرا یکی از فعالان در عرصه اخبار تکنولوژی خبری مبنی بر گوشی جدید کمپانی ویوو منتشر کرده است.نام درنظرگرفته شده برای این گوشی نکس3 می باشد.تصاویر نمایش داده شده از "ویوونکس3" ،از یک گوشی خاص و منحصر بفرد با بدنه ی تمام شیشه ای حکایت می کند.و به استثنای بخش فوقانی و پایینی آن که به احتمال زیاد جهت جایگزینی مواردی چون پورت شارژ،سنسورها و همچنین حفره ی میکروفن تعبیه شده است تمامی بدنه ی این گوشی را لایه ی شیشه ای فرا گرفته است.

یکی از نکاتی که در این میان بسیار حائز اهمیت می باشد صفحه نمایش این مدل گوشی  بوده که تفاوت اساسی با نمایشگرهای دیگر کمپانی ها دارد.در واقع نسبت نمایشگر به بدنه ان بیش از 100 درصد می باشد.این درصد به این معنا می باشد که این پوشش علاوه بر پوشش دادن کامل پنل جلوئی، کناره های گوشی را هم دربرگرفته است.

کمپانی ویوو گوشی های تمام شیشه ای خود را ارائه خواهد نمود

همچنین تصور می شود دوربین سلفی بکاررفته در گوشی ویوونکس3 از فناوری پاپ آپ استفاده شود زیرا هیچ حفره یا بریدگی  در قسمت سلفی این گوشی قابل رویت نمی باشد.البته شاید هم دوربین سلفی زیر نمایشگر تعبیه شده باشد.

باید یادآور شویم که ویوو به دلیل استفاده از فناوری پاپ آپ در نسل جدید سروصدای زیادی ایجاد کرده بود ،بنابراین ویوو در مدل جدیدتر گوشی های خود و ارائه ی بدنه ی تمام شیشه  ای گوشی های ویوونکس3 به طبع فناوری نوین تری ارائه خواهد داد.

حال اطلاعات زیادی درباره صحت ارائه ی این گوشیها در دسترس نیست ولی این کمپانی با توجه به حرکت اولیه در ساخت گوشی های نخستین خود،اینبار نیز همه را شگفت زده خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.