مجله سیم کارت

کمپین رمضان بهاری چارخانه

0 107

اپراتور ایرانسل اپلیکیشن چارخونه را ارائه داده است و این اپلیکیشن با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کمپین رمضانی برگزار کرده است . اپلیکیشن چار خونه محتوا های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است و کاربران این اپلیکیشن می توانند برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنند . اپراتور ایرانسل مشترکین زیادی دارد و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران سیم کارت های خود قرار داده است . اپلیکیشن چارخونه علاوه بر محتوا های متنوعی که در اختیار کاربران خود قرار داده است ، کمپین رمضانی نیز برگزار کرده است .
این کمپین با نام رمضان بهاری ارائه شده است و این کمپین از 28 فروردین ماه تا 24 اردیبهشت ماه 1400 به مدت 28 روز برگزار شده است . کلیه مشترکین "سیم کارت ایرانسل" هم مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی می توانند در این کمپین رمضانی شرکت کنند . کمپین رمضان بهاری با همکاری اپلیکیشن تاپ برگزار می شود و کاربرانی که تمایل دارند در این کمپین شرکت کنند می توانند با دانلود و ثبت نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل 5000 تومانی از چهار خونه ، در قرعه‌ کشی چهار دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت داده می‌ شوند . خرید بیشتر از چارخونه ، شانس برنده شدن در قرعه‌ کشی را افزایش می ‌دهد .
 بخش دیگر این مسابقه در صفحه اینستاگرام چارخونه (@charkhonehstore برگزار می‌ شود ، کاربران می‌ توانند با رعایت مقررات شرکت در مسابقه ، در قرعه‌ کشی اهدای جایزۀ نقدی شرکت کنند . این جایزه ، هر هفته برای دو نفر و در مجموع به مبلغ 500 هزار تومان است . علاوه بر این ، اشتراک ماهانه بخش فیلم ، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه ، در این ایام با 20 درصد تخفیف و در قالب چالش ‌ها ارائه خواهد شد . ضمناً چالش های متنوع 4*4 چارخونه ، طی برگزاری کمپین ، به‌ صورت ویژه برگزار می ‌شود . بخش ثابت چالش ‌های هر هفته ، چالش « راویتو » است که از مخاطبان دعوت می‌ شود تا کلیپ ‌های خود را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند . هم چنین کاربران می‌ توانند ویدئوی ارسال شده توسط دیگران را با اینترنت رایگان "ایرانسل" در راویتو مشاهده کنند و با انجام سه چالش مشخص شده ، هر هفته چهار گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند . ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، با حمایت از تولید و عرضۀ محصولات و خدمات دیجیتال ، حمایت از رشد و توسعۀ کسب ‌و کار های دیجیتال را به‌عنوان استراتژی کلان خود در نظر گرفته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.