مجله سیم کارت

کمک ایرانسل به بازسازی عتبات عالیات

0 287

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور هم زمان با اربعین حسینی ( ع ) و با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات امکان مشارکت در طرح توسعه صحن و شبستان حضرت زینب ( س ) در حرم مطهر امام حسین ( ع ) و سایر پروژه های بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده است . مشترکین سیم کارت های ایرانسل که تمایل دارند در این طرح مشارکت کنند . می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنند . اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . کمک ایرانسل به بازسازی عتبات عالیات یکی از این خدمات است .

مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل بتوانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . مشترکان “ایرانسل” برای مشارکت در کمک ایرانسل به بازسازی عتبات عالیات می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من و مراجعه به قسمت خدمات مبلغ دلخواه خود را به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند . مشترکان ایرانسل ( irancell ) هم چنین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 72 * می توانند پرداخت به صورت کمک نقدی و یا عضویت در سرویس مشارکت روزانه را انتخاب کند .

مشترکین ایرانسل می توانند به صورت نقدی نیز کمک کنند . در حالت کمک نقدی ، امکان پرداخت مبالغ 2000 و 5000 تومانی توسط مشترک وجود دارد . در صورت عضویت در سرویس مشارکت روزانه ، مبلغ 313 تومان به صورت روزانه از کیف پول ایرانسلی مشترک کسر و به منظور توسعۀ صحن و شبستان حضرت زینب ( س ) در حرم مطهر حضرت امام حسین ( ع ) ، اختصاص می ‌یابد . هم چنین با مراجعه به بخش خدمات در اپلیکیشن ایرانسل ‌من ، امکان مشارکت در سایر پروژه ‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز فراهم است .

مشارکت در پروژه ‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات

از جمله این پروژه‌ ها طرح توسعۀ صحن و شبستان حضرت زهرا ( س) در حرم مطهر امام علی (ع) . مرمت و بازسازی ایوان تاریخی حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف . پروژۀ معراج برای ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) . توسعۀ حرم حضرت زینب (س) در دمشق . خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) . پویش مهر حاج قاسم (ساخت مدرسه، آب‌رسانی ، ساخت مسکن ، کمک مؤمنانه) . بازسازی و توسعۀ حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در سامرا . توسعۀ صحن امام باقر (ع) در حرم مطهر امامین جوادین (ع) در کاظمین و توسعۀ حرم مطهر حضرت رقیه (س) در سوریه اشاره کرد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.