مجله سیم کارت

کمک های بی شمار همراه اول به مناطق سیل زده

0 27

کمک همراه اول به مردم سیل زده

همراه اول یکی از اپراتورهای همیشه در صحنه است که همگام با بسیاری از اپراتورهای دیگر و در بسیاری مواقع بهتر از آن در عرصه اجتماع ظاهر می شود. در واقع یکی از محبوبیت های اصلی اپراتور سیم کارت همراه اول علاوه بر امکانات بیشمار همانند ارائه سیم کارت 0912 اقساطی ،ارائه شماره رند و یا ارائه مناسبترین قیمت خط رند 0912 ، فعالیت های اجتماعی و حضور فعال این اپراتور در تمام صحنه ها در کشورمان می باشد.

همراه اول در تمام صحنه های بوجود آمده برای جامعه ایرانی همچون سیل ، زلرله ، طوفان و … همراه و همقدم با مردم اجتماع بوده و تا حد امکان در ارائه خدمات تلاشی بی وقفه انجام داده است. این اپراتور اینبار نیز مثل همیشه دست به کار شده و قصد دارد اقلام ضروری و مورد نیاز اهالی سیل زده سیستان و بلوچستان را تامین کرده و برای آنها ارسال نماید.این اپراتور چند روز پیش این خبر را از طریق سایت رسمی خود اعلام نمود.

در حقیقت به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول  کشور در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان سیستان و بلوچستان وهمچنین در چارچوب مسئولیت های اجتماعی، در روز چهارشنبه به تاریخ 2 بهمن ماه کمک های غیرنقدی خود را که شامل اقلام ضروری به ارزش 50 میلیارد ریال می باشد را روانه این مناطق نمود.

لازم به ذکر است که اقلام ضروری ارسال شده توسط اپراتور اول کشور شامل مواردی نظیر چادر، پتو، مواد غذایی و … می باشد که بزودی در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار خواهد گرفت.این در حالیست که این اپراتور قبلا نیز تمام تلاش خود را کرده بود تا بتواند با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه درون شبکه و اینترنت موبایل را برای مشترکان خود در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان بصورت رایگان برقرار نماید.

در انتها شایان ذکر است که این اپراتور قبل از آن نیز هم زمان با وقوع سیل در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور، توانسته بود تا نیروها و کارشناسان فنی  خود را برای حصول اطمینان از پایداری شبکه به مناطق مذکور اعزام نماید در کمک رسانی به این افراد پیشرو باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.