مجله سیم کارت

کمک 30 میلیارد ریالی همراه اول برای ساخت بیمارستان سیار

0 21

اپراتور همراه اول که به عنوان اپراتور در جایگاه اول در کشور قرار دارد و طی سال های اخیر فروش سیم کارت ها کاهش چشمگیری داشته و شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان طلایه دار این حوزه هم چنان بر مدار موفقیت در حوزه سیم کارت ایران است .

همراه اول که یکی از شرکت های شرکت مخابرات ایران می باسد در سال 89 از سهامی خاص به سهامی عام تغییر شخصیت حقوقی داد و هم اکنون 96 درصد جمعیت تحت پوشش نسل دو و تمامی شهر کشور تحت پوشش نسل سه و چهار و چهار ونیم همراه اول هستند وبیش از 70 هزار کیلومتر از جاده های موجود در کشور آنتن های همراه اول نصب شده است .

این شرکت در دوسال متوالی رتبه نخست اپراتوری را در جشنواره فاوا کسب کرده است و هم چنین در 4 سال متوالیموفق به دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده است . و یکی دیگر از افتخارات این مجموعه در سال 92 در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران شناخته شده است .

این مجموعه گام های موفقیت آمیزی برای پیشرفت و آبادانی کشور انجام داده است و معمولا در همه ی امور خیر خواهانه شرکت می کند .

به تازگی که کشور درگیر مبارزه با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن است اپراتور "همراه اول" برای ساخت بیمارستان سیار و تجهیزات آن کمک 30 میلیارد ریالی خود را انجام داده است که در واقع این بیمارستان با هدف خدمت در بحران ها و حوادث و بلاهایای طبیعی ایجاد می شود که با این اقدام گام بزرگی به سوی پیشرفت برداشته است  .

حتی این مجموعه در آستانه شیوع کرونا جزو اولین برند های کشور بود که تصمیم به دور کاری مبنی بر سامانه های یکپارچه الکترونیکی  را برای حفظ سلامت پرسنل وشرکای خود در نظر گرفت .

و با فراهم کردن زیر ساخت های فنی برای دور کاری کارمندان خود و همین طور استفاده از مواد ضد عفونی کننده دست ، تامین لوازم بهداشتی ، تغییر سیستم تردد از انگشتی به کارتی یا چهره نگاری ، راه اندازی کانال اطلاع رسانی برای پرسنل خود وارائه اطلاعات به روز داخل آن و شناسایی گروه های حساس ترنظیر خانم های بار دار ، افراد مسن تر وبالای 60 سال ، افرادی که دارای بیماری های زمینه ای یا صعب العلاج هستند و بررسی وضعیت سلامت پرسنل ، کنسل کردن سرویس غذا در رستوران ، توزیع غذای کنسروی ، نصب مایع ضد عفونی کننده در تمامی طبقات ، توزیع دستکش و ماسک برای پرسنل خود ، خرید تب سنج برای مکان پر تردد و تب سنجی پرسنل خود قبل از ورود به ساختمان ها از اقدامات اولیه همراه اول برای جلوگیری از شیوع این بیماری بوده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.