مجله سیم کارت

کنسرت آنلاین حجت اشرف زاده با 86 هزار مشاهده کننده

0 25

اپراتور ایرانسل در روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1400 هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی ( ع ) برای مشترکین سیم کارت های خود کنسرت آنلاین حجت اشرف زاده را برگزار کرده است و این کنسرت بزرگ در سالن همایش های ایرانیان برگزار شده است و توسط اپلیکیشن لنز به صورت زنده و اختصاصی برای مشترکین پخش شد . اپراتور ایرانسل پیش از این نیز با همه گیری ویروس کرونا اقدام به برگزاری کنسرت های آنلاین کرده بود و با استقبال زیادی مواجه شده بود . اپلیکیشن لنز یک تلویزیون بزرگ اینترنتی است که اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود ارائه داده است و مشترکان غیر ایرانسلی نیز می توانند از خدمات و امکانات آن بهره مند شوند .
از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می توان به دسترسی به مجموعه ی عظیمی از فیلم ها ، سریال ها ، آلبوم های موسیقی و هم چنین مستند های ایرانی و خارجی ، مسابقات و برنامه های ورزشی ، کتاب های صوتی ، موسیقی و برنامه های زنده اشاره کرد . کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند این برنامه را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ای دانلود و نصب کنند . تمامی کاربران سیم کارت های ایرانسل هم کاربران سیم کارت ایرانسل اعتباری و هم ایرانسل دائمی می توانند این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند اپراتور ایرانسل حتی برای کاربران غیر ایرانسلی نیز امکان دانلود و نصب اپلیکیشن لنز را قرار داده است .
کنسرت آنلاین حجت اشرف زاده که در تاریخ 8 اردیبهشت ما 1400 برگزار شد با استقبال خوبی مواجه شد و بیش از 86 هزار نفر ، این برنامه را تماشا کردند و توانست در این همه گیری ویروس کرونا مردم را برای ساعتی سرگرم کند . همان طور که به ان اشاره کردیم کاربران غیر ایرانسلی و کاربرانی که سیم کارت سایر اپراترور ها را دارند نیز می توانند این کنسرت آنلاین را تماشا کنند که حدود 51 هزار نفر از تماشا گران این کنسرت ایرانسلی و ما بقی آن ها از مشترکان سایر اپراتور ها بودند که به تماشای این برنامه پرداخته اند . پیش از این و در سال 1399 ، اپلیکیشن لنز ایرانسل ، میزبان کنسرت ‌های آنلاین همایون شجریان ، سالار عقیلی ، وحید تاج و گروه آلنام و نیز کنسرت خندۀ حسن ریوندی بود . برنامه‌ های کنسرت آنلاین با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی کنسرت‌ ها ، با هدف افزایش نشاط و همدلی در جامعه و ایجاد امکان مشاهدۀ برنامه ‌های زندۀ فرهنگی و هنری برای علاقمندان ، اجرا می ‌شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.