مجله سیم کارت

کنسرت آنلاین حجت اشرف زاده به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی ( ع )

0 49

اپراتور ایرانسل از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا در کشور اقدام به برگزاری کنسرت های آنلاین کرده است و در رمضان 1400 به مناسبت تولد امام حسن مجتبی ( ع ) برای مشترکین سیم کارت های خود اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کرده است . مشترکین "سیم کارت" های ایرانسل می توانند از طریق اپلیکیشن لنز این ویژه برنامه را مشاهده کنند ، این کنسرت آنلاین در روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 21 پخش خواهد شد که مصادف با میلاد امام حسن مجتبی ( ع ) می باشد و خواننده این ویژه برنامه حجت اشرف زاده خواننده ، نوازنده و اهنگساز ایرانی است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این کنسرت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز قابل پخش است و برای افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند و از اینترنت ایرانسل استفاده خواهند کرد با تعرفه نیم بها محاسبه می گردد و نیازی به خرید اشتراک از اپلیکیشن لنز نمی باشد و این دسته از کاربران هم چنین می ‌توانند با خرید اشتراک ویژه ، کنسرت را با تعرفۀ نیم‌ بهای دیتا مشاهده کنند . اپلیکیشن لنز برای کاربران غیر ایرانسلی نیز این امکان را فراهم کرده است و کاربران اپلیکیشن لنز که برای تماشای کنسرت ، از اینترنت غیر از شبکۀ "ایرانسل" استفاده می‌ کنند ، لازم است برای تماشای آن ، علاوه بر استفاده از دیتای اپراتور مربوطه ، اشتراک ویژۀ این اپلیکیشن را به قیمت 10 هزار تومان خریداری کنند .
اپلیکیشن لنز اولین و بزرگ ترین تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران سیم کارت های ایرانسل ( کلیه سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری ) می توانند از طریق آن به کلیه فیلم و سریال های ایرانی و خارجی ، موسیقی ، پادکست ، برنامه های زنده تلویزیونی و … دسترسی داشته باشند .
اپراتور ایرانسل با هدف حمایت از تولید محتوا فرهنگی و فراهم کردن بهره مندی از رویداد های هنری در دوران کرونایی ، میزبان کنسرت های آنلاین زیادی بوده است و حالا میزبان کنسرت حجت اشرف زاده است که در این کنسرت آنلاین که با عنوان « ماه بی‌ تکرار » برگزار می ‌شود ، قطعاتی محبوب از آلبوم های مختلف این خواننده ، از جمله « آتشم باش » ، « ماه و ماهی » و «بی‌ خبر از تو » اجرا می ‌شود .

این کنسرت تا روز 11 اردیبهشت ، برای علاقه ‌مندانی که امکان مشاهدۀ آنلاین آن را نداشته‌ اند ، در دسترس خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.