مجله سیم کارت

گزارش مالی سال 99 اپراتور رایتل

0 227

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های برتر در کشور است . این اپراتور تقریبا سومین اپراتور در ایران است که فعال است . اپراتور رایتل از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است .  اپراتوری است که به سازمان تامین اجتماعی وابسته است . این اپراتور اپراتور هم سیم کارت رایتل اعتباری و هم رایتل دائمی را ارائه کرده است . تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود “سیم کارت” مورد نظر خود را خرید کنند . کاربران با خرید سیم کارت رایتل می توانند به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . خدمات اپراتور رایتل همانند سایر اپراتور های فعال شامل تماس صوتی ، اینترنت پر سرعت نسل سوم و چهارم ، پیامک و … است . گزارش مالی رایتل در سال 99 خروج این اپراتور از زیان است .

گزارش مالی سال 99 اپراتور رایتل

به گزارش روابط عمومی اپراتور رایتل : اپراتور رایتل در سال مالی 99 موفق شد تا از زیان خارج شود و به سود دهی برسد . شرکت اطلاع رسان رایتل با فروش قریب به 10 میلیارد‌ تومانی ، به سود خالص قریب 2 میلیارد تومانی در سال 1399 دست یافت و از زیان خارج شد . در واقع اپراتور رایتل در سال 1399 به دستاورد های مهمی دست پیدا کرد . که از زمان شروع فعالیت خود تا به حال به این سود دهی نرسیده بود .

مهم ترین و بارز ترین دستاورد اپراتور“رایتل” در سال 1399 خروج از زیان و دستیابی به سود خالص 20 درصد است . این موفقیت برای این اپراتور بزرگ بسیار ارزشمند بوده است . از دیگر دستاورد های اپراتور رایتل در سال 1399 می توان به دستیابی به کیفیت سود عملیاتی 433 درصد ، آغاز 19 پروژه حوزه IT در سال مورد گزارش با اتمام 12 پروژه در همان دوره ، ارائه خدمات سامانه پرداخت تسهیلات آنلاین غیر حضوری بانک رفاه برای بازنشستگان ، ارائه خدمات باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی با بیش از 600 هزار عضو فعال و تکمیل پروژه های امضای دیجیتال ( پاراف ) و اپلیکیشن کیف پول ( رای پی ) اشاره کرد .

اپراتور رایتل ( rightel ) نسبت به سال گذشته میزان رشد بالای داشت و سود ناخالص این اپراتو در مقایسه با سال گذشته 44.552 میلیون ریال ، سود خالص در مقایسه با سال گذشته 19.216 میلیون ریال بوده است . اپراتور رایتل در مقایسه با سال گذشته از زیان خارج شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.