مجله سیم کارت

اپراتور رایتل با دنیای اقتصاد گفت و گو کرد .

0 224

اپراتور رایتل در ایران سومین اپراتور شناخته شده می باشد و این اپراتور بزرگ در ابتدا فعالیت خود زیان ده بوده است و در سال 98 اپراتور رایتل با تغییرات مدیریتی موفق شد تا از وضعیت زیان ده بودن خارج شود .
مدیر عامل “رایتل” در گفت و گویی که با روزنامه دنیای اقتصاد داشت مطرح کرد : اپراتور رایتل در دو سال اخیر به خصوص در شش ماه نخست سال 1400 موفق شده است به سود دهی برسد .
ما در سال 98 اعلام کردیم که سال آینده اپراتور رایتل با افزایش درآمد و رضایت مندی روبه رو خواهد شد و این را تحقق بخشیدیم و در حال حاضر زیان را به صفر رساندیم .
رایتل و دنیای اقتصاد
مدیر عامل رایتل افزود : کاهش تعرفه ها تا حد زیادی می تواند سهم اپراتور را در بازار سیم کارت افزایش دهد و ما برای مشترکین سیم کارت های خود این اقدام را انجام دادیم .
رایگان کردن تماس درون شبکه رایتل :
مدت زیادی هزینه تماس های درون شبکه خود را برای مشترکین سیم کارت های خود رایگان کردیم تا بتوانیم در همین راستا رضایت مشترکین “سیم کارت” های خود را جلب کنیم .
اپراتور رایتل (rightel) به عنوان سومین اپراتور تنها با کاهش تعرفه و مسابقه قیمت توانسته در بین اپراتور ها باقی بماند .
حذف تبلیغات میلیارد رایتل :
ما برای مثال تبلغات میلیاردی را حذف کرده ایم و این مبلغ را در توسعه زیر ساخت شبکه خود سرمایه گذاری می کنیم . بر همین اساس با کاهش تعرفه خود نسبت به سایر اپراتور ها با رشد در آمد مواجهه خواهیم شد .
وی در ادامه افزود : یک گیگا بایت حجم دیتا در جهان ارزان تر شده است و تقریبا 10 درصد کاهش داشته است .
اما در کشور ما به دلیل بالا بودن ارز و سقوط ارزش پول ملی به کمتر از یک پنجم پنج سال پیش رسیده است . زیرا هزینه های اپراتور های فعال در کشور به صورت ارزی بوده و در آمد ها به صورت ریالی می باشد . با این وضعیت حاکم در کشور و ادامه تحریم های ظالمانه شرکت ها نمی توانند رشد داشته باشند .
توسعه از شرکت ها سلب شده است و اگر ما به عنوان یک شرکت بخواهیم با افزایش تعرفه ها جلوب هزینه های بالا را بگیریم مردم و مشترکین ما شاکی می شوند .
باعث ایجاد نا رضایتی خواهد شد و فقط با کاهش هزینه ها است که می توان این حوزه را نجات داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.