مجله سیم کارت

گلدمن ساکس بیش از 200 گوشی مجهز به اینترنت 5G عرضه خواهد نمود

0 5

گلدمن ساکس بیش از 200 گوشی مجهز به اینترنت 5G  عرضه خواهد نمود

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تمرکز بیشتر تولید کنند گان گوشی های هوشمند بر روی فناوری 5g اخیرا مطلع شدیم  که  گلدمن ساکس قصد دارد در سال 2020  بیش از 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند مجهز به فناوری اینترنت 5g را در بازارهای جهانی عرضه نماید.

این در حالیست که اکثر تولیدکنندگان مختلف گوشی سازی، در حال طراحی و تولید گوشی های هوشمند  با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی "اینترنت 5g" پرسرعت هستند. از اینرو کمپانی "گلدمن ساکس" در آخرین گزارش خود پیش‌بینی کرده است که در سال 2020 شاهد عرضه‌ی 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند با فناوری 5g را به بازارهای جهانی عرضه خواهد نمود.

در واقع طبق آمار بدست آمده رشد استفاده از اینترنت نسل پنجم در سال 2020 نسبت به سال 2019 تا بیست برابر افزایش را نشان می دهد.

در همین راستا تصور می شود بیشترین حجم عرضه‌ی گوشی‌های 5g مربوط به بازار بزرگ چین باشد. زیرا طبق شواهد منتشر شده  کاربران چینی بیشتر از کاربران سایر بازارهای جهانی تقاضای خرید دستگاه هایی با این قابلیت و فناوری  را دارند . بنابراین همین مسئله روند عرضه‌ی گوشی‌های 5g را دربازار چین به مراتب افزایش می دهد.

همانطور که می دانید اخیرا کمپانی هواوی اعلام کرده است که میزان 100 میلیون گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5g  را در بازار چین عرضه خواهد نمود. بنابراین با تمام این بیانات تصور می شود کشور چین صدرنشین گوشی های مجهز به اینترنت نسل پنجم باشد.

لازم به ذکر است که چند روز پیش کمپانی شیائومی  اعلام کرده است که قصد دارد در 5 سال آینده هفت میلیارد دلار در حوزه 5g، AI و همچنین IOT سرمایه گذاری نماید. از اینرو این کمپانی در تلاش است در سال 2020 بیش از 10 مدل گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5G را به بازار عرضه نماید.این درحالیست که طبق بیانات مطرح شده کارخانه جدید شیائومی در اواخر آبان ماه جاری و برای تولید گوشی های پرچمدار 5G به مرحله بهره برداری رسیده است.بنابراین اقدامات این کمپانی برای رسیدن به چنین فناوری بسیار تحسین برانگیز می باشد.

"شیائومی" در سال 2019 از چندین گوشی خود که مجهز به فناوری 5G بودند رونمائی کرد. این گوشی با عناوین می میکس 3 و می 9 پرو می باشند . بر طبق همین گزارشات ، در سال جدید باید منتظر معرفی دستگاه های بیشتری از این کمپانی باشیم که مجهز به اینترنت 5G هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.