مجله سیم کارت

گلکسی اس 11 سامسونگ در اندازه مختلف عرضه می شود

0 120

گلکسی اس 11 سامسونگ در اندازه مختلف عرضه می شود

 

همانطور که در جریان هستید کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال 2020 از پرچمداران جدید خود با عنوان  گلکسی اس 11 رونمایی  کند. این گوشی هوشمند با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری خاص،  یکی از برترین گوشی های این کمپانی خواهد بود.

گلکسی اس 11 سامسونگ

در واقع طبق اخبار ، تصور می شود گجت جدید کره ای ها مجهز به دوربین بسیار قدرتمندی باشد.همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده از منابع معتبر، احتمالات مبنی بر اینست که گوشی های گلکسی اس 11 در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه خواهند شد. در واقع سامسونگ قصد دارد با ارائه محصول جدید و البته پرچمدار منحصربفرد و خاص خود . سر و صدایی بیشتر از قبل در کل جهان به پا نماید.

لتزم به ذکر است که طبق گزارشات مختلف، گوشی های گلکسی s11e با دو نمایشگر در ابعاد 6.3 اینچی و همچنین 6.4 اینچی عرضه خواهند شد. بنابراین طبی همین موارد مطرح باید برای گوشیهای گلکسی اس 11 و گلکسی اس 11 پلاس . انتظار بهره‌گیری از نمایشگرهای 6.7 و 6.9 اینچی را داشته باشیم.

مسئله ای که در این میان وجود دارد اینست که در حال حاضر اندازه ی دقیق این نمایشگرها بیان نشده است.

 

گلکسی اس 11 سامسونگ در اندازه مختلف عرضه می شود

 

 

لازم  به ذکر است  که تراشه ها در گوشی های گلکسی اس 11، از نوع اگزینوس 990 و همچنین اسنپدراگون 865 می باشد. بنابراین بنظر می رسد کره ای ها قصد دارند، مدل‌های مبتنی بر تراشه اسنپدراگون را در کشورهای بیشتری عرضه نمایند.

 

در  انتها شایان ذکر است که بر اساس گزارش‌های مختلف از سمت  منابع گوناگون، گوشی های گلکسی اس 11 پلاس مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و همچنین دوربین زوم پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری می باشد.  بنابراین عده ای بر این باور هستند که سامسونگ با ارائه‌ی دوربین‌های قدرتمند خود، قصد دارد . بصورت کاملا حرفه ای و گسترده، در زمینه‌ی عکاسی بسیار موفق و چشمگیر عمل نماید.

 

با تمام این بیانات، باید تا زمان ارائه این گوشی ها از سمت کمپانی بزرگ سامسونگ،  منتظر بمانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.