مجله سیم کارت

گلکسی اس11 در رنگهای مختلف رونمائی خواهد شد

0 17

گلکسی اس11 در رنگهای مختلف رونمائی خواهد شد

طبق آخرین اخبار بدست آمده "سامسونگ" قصد دارد گوشی های گلکسی اس 11 خود را در پنج مدل متفاوت و با نسخه مجهز به اینترنت 5G رونمائی کند.کره ای ها در تلاش هستند تا این گوشی را در فوریه سال 2020 معرفی نمایند. حال با تمام این بیانات نکته ای که مطرح می شود مربوط به رنگ نسخه های مختلف از محصولات این کمپانی می باشد.

سامسونگ طی گزارشی طیف رنگی مربوط به نسخه اصلی گلکسی اس 11 را مشخص نمود. رنگ های تولید شده توسط سامسونگ  آبی ، خاکستری و مشکی خواهند بود.لازم به ذکر است که سایر نسخه‌ها علاوه بر این سه رنگ، بصورت اختصاصی از رنگ‌های صورتی و سفید نیز استفاده خواهند نمود.

فردی که اقدام به فاش نمودن رنگ محصولات سامسونگ کرده است اعلام کرده است که در ماه فوریه ، رنگ های بیان شده تنها گرینه هیجان انگیز این همایش نخواهند بود و بی شک در این مراسم بیشتر از پیش شگفت زده خواهید شد. در واقع می توان باور کرد که این هیجان از سمت سامسونگ  اصلا دور از تصور نیست و کره ای ها به دفعات در مراسم های خود تمام حضار و مردم را شگفت زده کرده اند.یکی از رایجترین کارهایی که سامسونگ طبق روال انجام می دهند اینست که کره ای ها همیشه بعد از معرفی پرچمداران خود از نسخه‌های جدید آن‌ها با رنگ‌هایی زیبا و هیجان انگیز رونمایی می کنند که برای هر شخصی می تواند بسیار جذاب باشد.

فرد افشا کننده این خبر در توئیت خود ف شروع به معرفی رنگ های مختلف گلکسی اس 11، گلکسی نوت 10 لایت، گلکسی اس 10 لایت و گلکسی بادز نموده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • گلکسی بادز که با کد SM-R175 در دست توسعه است: آبی، صورتی، سفید و مشکی
  • گلکسی اس 11 ای: آبی، خاکستری و صورتی
  • گلکسی اس 11: آبی، خاکستری، مشکی (حداقل تنوع رنگ)
  • گلکسی نوت 10 لایت: قرمز، مشکی و نقره‌ای (احتمالا مشابه مدل Aura گلکسی نوت 10)
  • گلکسی اس 10 لایت: مشکی، آبی و سفید

گلکسی اس11 در رنگهای مختلف رونمائی خواهد شد

بنابراین طبق بیانات ذکر شده احتمالا در سال 2020سامسونگ  گلکسی نوت 10 لایت خود را نیز همانند گلکسی نوت 10 ، با طیف رنگی مختلفی عرضه خواهد نمود.

در پایان به جذابترین نکته خواهیم پرداخت و آن اینست که نسل دوم گلکسی بادز، علاوه بر داشتن تنوع رنگ بیشتر، مجهز به ویژگی حذف نویز نیز می باشند که با این کار قادر خواهند بود با ایربادهای جدید سونی و اپل رقابت نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.