مجله سیم کارت

گلکسی زد فولد 3 بدون اسلات مخصوص قلم

0 111

سامسونگ قرار است که امسال از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 خود رونمایی کند و طبق ادعا های موجود این گوشی اسلاتی مخصوص نگه داری قلم را ندارد و به نظر می رسد که این ادعا درست است .
علاوه بر این گوشی ، گلکسی سامسونگ اس 21 اولترا از قلم پشتیبانی می کند ولی در این گوشی نیز خبری از اسلات مخصوص نیست و به نظر می رسد که گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 نیز در همین وضعیت است و در این گوشی تا شو اسلات مخصوص برای قلم وجود ندارد ، البته باید اشاره کنیم که هنوز وجود قلم در این گوشی صحت ندارد ولی تا حد زیادی قطعی است . یک منبع خبری اعام کرده است که "سامسونگ" تصمیم داشته که یک اسلات مخصوص برای قلم گوشی تعبیه کند اما به دلیل وجود مشکلات و چالش هایی که در مسیر این اقدام وجود داشت و هم چنین به دلیل افزایش ضخامت گوشی از انجام این کار خود داری کرد و هم چنین فضای کافی برای تعبیه این اسلات وجود نداشت . گزارشات مختلف و شایعات گوناگون به کنار ، پتنت منتشر شده از این گوشی هم نشان می‌ دهد پشتیبانی از قلم قطعا در این گوشی وجود دارد خود سامسونگ هم با این کار می ‌تواند درآمد خوبی از راه فروش قلم S Penبه صورت مجزا کسب کند . بنابراین طبیعی است شاهد پشتیبانی از آن باشیم .
نسل جدید گوشی‌ تاشوی سامسونگ به نسبت نسل گذشته سبک ‌تر و باریک ‌تر خواهد بود و خب به نظر می ‌رسد این هدف با وجود اسلات مخصوص قرار گیری قلم S Pen، حداقل فعلا دست‌ نیافتنی خواهد بود . سامسونگ قرار است تا اواخر تابستان گلکسی زد فولد 3 خود را راهی بازار کند . با این حال همان طور که اشاره شد ، سامسونگ می تواند با طراحی کیس‌ هایی برای نگه ‌داری قلم ، این موضوع را جبران کند و در واقع با یک تیر دو نشان بزند . هم فروش کیس ‌هایی با فضای مورد نیاز جهت قرارگیری قلم و هم فروش قلم به صورت جداگانه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.