مجله سیم کارت

گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور عرضه می شود

0 24

گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور عرضه می شود

با نزدیک شدن به شهریور ماه تمام کمپانی های گوشی سازی به فکر رونمائی از گوشی های خود نموده اند.همانطور که در جریان هستید "اپل" قصد دارد از "ایفون11" خود در تاریخ 19 شهریور رونمائی کند.این کمپانی احتمالا 29 شهریور ماه این مدل گوشی های خود را عرضه خواهد نمود.

 همچنین نمایشگاه IFA برلین نیز قرار است در تاریخ 15 شهریور برگزار شود که یکی از نمایشگاه های مهم در دنیای فناوری است که هر ساله تعداد زیادی از افراد را از سراسر دنیا به شهر برلین در کشور آلمان می آورد. در این نمایشگاه محصولات متنوعی توسط شرکت های معروف و نیمه معروف در زمینه های مختلف ارائه می گردد. نمایشگاه IFA یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعت الکترونیک و لوازم برقی مصرفی در اروپاست که برای اولین بار در سال 1924 در آلمان برگزار شد.

هم اکنون خبر هیجان انگیر اینست که "سامسونگ" اعلام کرده است که قرار است بزودی از گوشی تاشوی "گلکسی فولد" خود رونمائی کند.طبق اخبار رسیده از منابع معتبر سامسونگ این کمپانی کره ای بزودی و در تاریخ 15 شهریور گوشی گلکسی فولد خود را در کشور کره عرضه خواهد نمود.جالبتر از همه اینست که زمان عرضه گلکسی فولد همزمان با نمایشگاه IFA برلین خواهد بود.پس می توان گفت کره ای ها برای هر کار خود برنامه ریزی کرده اند و با احتیاط به پیش می روند.بنابراین رونمائی همزمان گلکسی فولد با نمایشگاه IFA آلمان را می توان به فال نیک گرفت.

گلکسی فولد در تاریخ 15 شهریور عرضه می شود

در واقع سامسونگ از همان ابتدای کار قصد دارد توجهات را به شمت خود سوق دهد و از رقبای خود پیشی بگیرد.اگر کره اس گوشی تاشوی خود را در تاریخ 15 شهریور عرضه نمایند باید تا ماه سپتامبر منتظر عرضه سراسری آن بمانیم.اما با توجه به اتفاقات پیش آمده انتظارها از این گوشی تا حد بسیار زیادی بالا رفته و همه منتظر گوشی خاض و منحصربفردی می باشند.با توجه به تاخیر زیاد در عرضه این گوشی تاشو،سوالات زیاد در ذهن نهفته است که تا تاریخ عرضه آن باید منتظر بمانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.